کد خبر : 74755
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 20:47

ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر در کرمان

ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر در کرمان

ایسنا/کرمان رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر استان در کرمان خبر داد. دکتر”مهدی بازمانده” در دیدار با مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به کادر مجرب کلینیک خدمات تخصصی مشاوره روانشناسی جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: نگاه ما نگاه تعاملی است و امیدواریم

ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر در کرمان

ایسنا/کرمان رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر استان در کرمان خبر داد.

دکتر”مهدی بازمانده” در دیدار با مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به کادر مجرب کلینیک خدمات تخصصی مشاوره روانشناسی جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: نگاه ما نگاه تعاملی است و امیدواریم بتوانیم در تعامل با جمعیت هلال احمر استان خدمات خوبی را در زمینه مشاوره، آموزش و پژوهش در این حوزه ارائه دهیم.

وی به آسیب های اجتماعی ایجاد شده بعد از حوادث اشاره و تصریح کرد: با ایجاد خانه هلال روانشناسی و ارائه آموزش های لازم در این زمینه می توانیم آسیب های اجتماعی بعد از اتفاقات ناگوار را کاهش دهیم.

بازمانده اظهار کرد: افراد در سنین مختلف هر کدام به نوعی با یک یا چند آسیب اجتماعی دست به گریبان هستند و این آسیب ها در زمان بحران بیشتر می شود، بنابراین می طلبد با برگزاری دوره های مشاوره و روانشناسی با بحران های ناشی از حوادث مقابله کرد.

“رضا فلاح” مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی جهاددانشگاهی استان کرمان توانسته اند خدمات بسیار خوبی را ارائه دهند که جای قدردانی دارد.

وی خواستار همکاری ویژه جهاددانشگاهی در زمینه ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به پرسنل هلال احمر و امدادگران شد و افزود: با توجه به بالا بودن استرس در هنگام حوادث ناگوار، اگر افراد آموزش های لازم را در زمینه مشاوره ببینند آسیب های اجتماعی حین و بعد از حوادث به حداقل می رسد.

فلاح اهمیت مشاوره و خدمات روانشناسی را قبل، حین و بعد از حادثه بسیار ضروری ذکر کرد و افزود: تیم آموزش دیده و مجرب در این راستا می تواند هنگام حادثه با مهار استرس و فشار های روحی و روانی بهتر خدمت رسانی کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح