کد خبر : 156213
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 16:37

ایجاد بانک امانات پزشکی هلال احمر با کمک خیرین

ایجاد بانک امانات پزشکی هلال احمر با کمک خیرین

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان از تشکیل بانک امانات پزشکی هلال احمر خبر داد و گفت: تا کنون ۴۵۰۰ کپسول اکسیژن و ۶۰۰ دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیرین تهیه شده است. به گزارش ایسنا، محمد نصیری در مراسم تقدیر از خیریه ها و تشکل های مردم نهاد همکار و جمعیت هلال احمر

ایجاد بانک امانات پزشکی هلال احمر با کمک خیرین

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان از تشکیل بانک امانات پزشکی هلال احمر خبر داد و گفت: تا کنون ۴۵۰۰ کپسول اکسیژن و ۶۰۰ دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیرین تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، محمد نصیری در مراسم تقدیر از خیریه ها و تشکل های مردم نهاد همکار و جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مسئولیت پذیری و مداخله اجتماعی خیرین و سازمان های مردم نهاد نقش موثری در کاهش آسیب ها و خسارات ناشی از کرونا داشت، گفت: خیرین و سازمان های مردم نهاد در توزیع اقلام بهداشتی مواد ضد عفونی، تامین تجهیزات پزشکی، آموزش عمومی و … نقش موثری داشتند. یکی از موارد مهمی که با کمک خیرین انجام شد. ایجاد بانک امانات پزشکی هلال احمر بود.

وی ادامه داد: برخی از مبتلایان به کرونا پس از ترخیص از بیمارستان نیز نیاز به استفاده از یک سری تجهیزات و اقلام پزشکی در خانه داشتند، اما قیمت بالا یا کمیاب بودن آن مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده بود. در همین راستا بانک امانات پزشکی هلال احمر تاسیس و تا کنون ۴۵۰۰ کپسول اکسیژن و ۶۰۰ دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیرین تهیه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۸ ونتیلاتور بیمارستانی از مجموع ۱۰۰ ونتیلاتوری که از سوی هلال احمر به وزارت بهداشت اهدا شد نیز با کمک خیرین تهیه شده است، گفت: همچنین طی تفاهم نامه ای با یکی از شرکت ها،تسهیلاتی را برای اسکان رایگان بیماران و ایاب و ذهاب آنان فراهم کردیم  بطوریکه اگر بیماری مجبور به حضور در تهران باشد، رایگان در این شهر اسکان خواهد یافت.

وی با اشاره به دیگر اقدامات داوطلبانه ای که از سوی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد انجام شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر اقداماتی که در دوره شیوع کرونا انجام شد جمعیت هلال احمر در رویدادهای مختلف نیز از کمک و همراهی داوطلبان بهره برد. در بحران های مختلف از جمله زلزله کرمانشاه، سیل و … نیز سازمان های مردم نهاد نقش موثری بر عهده داشتند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم شماری از فعالان سازمان های مردم نهاد از جمله یاسر هاشمی، فاطمه دانشور، نرگس کلباسی اشتری و … حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح