کد خبر : 28836
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 21:19

اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در شهر مریوان

اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در شهر مریوان

 مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان فیلم‌های سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در شهر مریوان خبر داد. عبید رستمی در مصاحبه مجازی با رسانه‌های استان اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ مهرماه سال جاری در سراسر کشور از

اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در شهر مریوان

 مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان فیلم‌های سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در شهر مریوان خبر داد.

عبید رستمی در مصاحبه مجازی با رسانه‌های استان اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ مهرماه سال جاری در سراسر کشور از جمله استان کردستان نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده فیلم‌های کودک و نوجوان این دوره که شامل ۱۸ فیلم بلند، کوتاه داستانی و انیمیشن است در شهر مریوان از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ مهرماه نیز اکران خواهد شد.

رستمی اضافه کرد: اکران همزمان فیلم‌های کودک و نوجوان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت رایگان با همکاری فرمانداری و سایر ادارات و نهادهای فرهنگی سطح شهر در سینما کردستان مریوان انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه فیلم‌های اکران شده در استان‌ها مربوط به بخش مسابقه ایران است اظهار کرد: این بخش توسط کودکان و نوجوانان مقطع سنی ۶ تا ۱۶ سال داوری خواهد شد در مریوان این داوری توسط ۲۲ نفر از کودکان و نوجوان علاقمند به فیلم‌های کودک و نوجوان داوری خواهد شد.

رستمی اسامی فیلم‌های اکران شده بخش مسابقه ایران را حوزه فیلم‌های بلند اینچنین نام برد: پسران دریا به کارگردانی افشین هاشمی، یدو به کارگردانی مهدی جعفری، لیپار به کارگردانی حسین ریگی، داستان‌های هزار و یک روز به کارگردانی حبیب احمد زاده، بام بالا به کارگردانی سید جمال سید حاتمی، برزنگی به کارگردانی حسین قاسم جامی، بلیط به کارگردانی مرتضی حیدری، شهر گربه‌ها به کارگردانی سیدجواد هاشمی و میان صخره‌ها به کارگردانی  مختار عبدالهیاز جمله فیلم‌های بلند این دوره جشنواره است.

ایشان یادآور شدند: فیلم‌های کوتاه و انیمیشن این دوره شامل آی دی، ستارگان زیر باران، بادهای پاییزی بادهای بهاری و دو کبوتر و فیلم های کوتاه داستانی شامل درختان خیابان ولی عصر یا امپرسیون، عملیات طبقه دوم، دوچرخه باز ، برای بار دوم و وایار از جمله این فیلم‌ها است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح