کد خبر : 177204
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 11:07

اُمیکرون فوق مسری در کمین واکسن گریزان

اُمیکرون فوق مسری در کمین واکسن گریزان

ایسنا/یزد معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان مهریز بر لزوم دریافت واکسن برای مقابله با سویه جدید کرونا تأکید کرد. سرعت انتقال سویه جدید کرونا موسوم به اُ میکرون به حدی است که ابتلا در آفریقا ظرف یک هفته دو برابر شده و حداقل شش کشور آفریقایی با اُمیکرون دست و پنجه نرم می‌کنند. واکسن‌نزده‌ها اولین گروه

اُمیکرون فوق مسری در کمین واکسن گریزان

ایسنا/یزد معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان مهریز بر لزوم دریافت واکسن برای مقابله با سویه جدید کرونا تأکید کرد.

سرعت انتقال سویه جدید کرونا موسوم به اُ میکرون به حدی است که ابتلا در آفریقا ظرف یک هفته دو برابر شده و حداقل شش کشور آفریقایی با اُمیکرون دست و پنجه نرم می‌کنند.

واکسن‌نزده‌ها اولین گروه هدف اُمیکرون هستند؛ این عده هم خودشان را درگیر خواهند کرد و هم سبب شکل‌گیری موج‌های جدید کرونا می‌شوند، موج‌هایی که می‌تواند به مراتب از قبلی‌ها سهمگین‌تر باشد.

«مطهره کریم الدینی» معاون فنی مرکز بهداشت مهریز ضمن بیان این مطالب، گفت: با تزریق نوبت سوم واکسن کرونا می‌توان بیش از ۸۰ درصد از ابتلا به سویه جدید کرونا جلوگیری کرد.

وی افزود: دوز سوم واکسن کرونا برای افزایش ایمنی افراد بالای ۱۸ سال در استان تزریق می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهریز، مطالعات محققان در کشورهای مختلف نشان داده  که تزریق دوز سوم و لکه‌گیری از افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند، می‌تواند ایمنی جامعه را در برابر ویروس کرونا به شکل قابل توجهی بالا ببرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح