کد خبر : 7196
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 1:45

اولین پیروزی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

اولین پیروزی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

بایرن مونیخ با برتری برابر ماینتس به اولین برد خود در بوندسلیگا دست یافت. در ادامه دیدارهای هفته دوم بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی توانست در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ ماینتس را شکست دهد. مانوئل نویر که در روزهای اخیر دچار مصدومیت شده بود در این دیدار در ترکیب تیمش قرار

اولین پیروزی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

بایرن مونیخ با برتری برابر ماینتس به اولین برد خود در بوندسلیگا دست یافت.

در ادامه دیدارهای هفته دوم بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی توانست در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ ماینتس را شکست دهد.
مانوئل نویر که در روزهای اخیر دچار مصدومیت شده بود در این دیدار در ترکیب تیمش قرار گرفت ولی دو بار شاهد باز شدن دروازه تیمش بود. روبرت لواندوفسکی آقای گل فصل قبل یک بار و سرژ گرنابری ۲ بار برای رکورددار قهرمانی در بوندسلیگا گلزنی کردند تا ۳ امتیاز این دیدار به حساب تیم ناگلزمان واریز شود.
در دیگر دیدار هوفنهایم برابر یونیون برلین به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
در جدول رده بندی ولفسبورگ با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و توانسته هر دو دیدار خود را در این فصل با هدایت مارکو فان بومل هلندی با پیروزی به پایان ببرد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح