کد خبر : 28245
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 20:26

انگیزه لازم برای ماندگاری مردم در محیط‌های روستایی و عشایری فراهم شود

انگیزه لازم برای ماندگاری مردم در محیط‌های روستایی و عشایری فراهم شود

 استاندار لرستان گفت: انگیزه لازم برای ماندگاری مردم در محیط‌های روستایی و عشایری فراهم شود. دکتر فرهاد زیویار به مناسبت پانزدهم مهرماه «روز روستا و عشایر» پیامی صادر کرد. در این پیام آمده: مقام معظم رهبری(مدظله): «روستائیان در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در تمامی مراحل خودکفایی و … داشتند. این نقش

انگیزه لازم برای ماندگاری مردم در محیط‌های روستایی و عشایری فراهم شود

 استاندار لرستان گفت: انگیزه لازم برای ماندگاری مردم در محیط‌های روستایی و عشایری فراهم شود.

دکتر فرهاد زیویار به مناسبت پانزدهم مهرماه «روز روستا و عشایر» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده:

مقام معظم رهبری(مدظله):

«روستائیان در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در تمامی مراحل خودکفایی و … داشتند. این نقش و حضور را باید تقویت کرد»

روستائیان و عشایر با ویژگی‌های شاخصی از جمله شجاعت، مهربانی و حس میهن پرستی نقش بسیار مهمی در توسعه همه جانبه کشور علی الخصوص در عرصه‌های اقتصادی و امنیتی بر عهده داشته و در این بین روستائیان و عشایر لرستان نیز با داشتن ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد همواره نقش خود را در همه عرصه ها با کمال شایستگی و افتخار ایفا نموده‌اند.

بنابراین وظیفه همه مدیران و برنامه ریزان ملی و استانی است که امکانات لازم برای ارتقاء شاخصه‌های کیفیت زندگی آنها و توسعه پایدار روستاها را بیش از پیش مهیا تا انگیزه لازم برای ماندگاری مردم در محیط‌های روستایی و عشایری فراهم گردد.

دولت مردمی سیزدهم از بدو شروع به کار در سایه تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله) توجه ویژه ای به این قشر مولد و تاثیر گذار داشته به طوری که اخیرا رییس جمهور محترم در جهت رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم و توسعه اقتصاد آنها در گام دوم انقلاب دستور احیای ماموریت های جهاد سازندگی را صادر نموده‌اند.

علی ایحال اینجانب ضمن گرامیداشت پانزدهم مهر روز ملی روستا و عشایر به روستانشینان و عشایر استان، از تمامی تلاشگران این حوزه علی الخصوص اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران تابعه استان تشکر و قدردانی نموده و از همه مدیران در سطوح مختلف انتظار دارم که توجه به روستایی و توسعه شاخصه‌های مختلف روستاها در همه عرصه ها در اولویت کاری آن ها قرار گیرد.

امیدوارم با حفظ هویت روستایی و عشایری و همچنین مشارکت روستاییان عزیز، روز به روز شاهد پیشرفت و آبادانی استان باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح