کد خبر : 151050
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 15:53

انهدام باند سارقان مغازه و کشف ۲۰ فقره سرقت در قم

انهدام باند سارقان مغازه و کشف ۲۰ فقره سرقت در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری و انهدام باند سارقان مغازه و کشف ۲۰ فقره سرقت در قم خبر داد. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، سردار عبدالرضا آقاخانی، عنوان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه های شیشه سکوریت در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان

انهدام باند سارقان مغازه و کشف 20 فقره سرقت در قم
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری و انهدام باند سارقان مغازه و کشف ۲۰ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، سردار عبدالرضا آقاخانی، عنوان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه های شیشه سکوریت در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه مأموران با بررسی و مطالعه دقیق پرونده های ورودی و جغرافیای جرم و همچنین انجام اقدامات پلیسی ابتدا متهم اصلی و سپس ۲ تن از همدستانش را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: افراد مذکور در ساعات بعدازظهر هنگامی که مغازه داران جهت استراحت به منزل مراجعه و کرکره مغازه را باز می گذاشتند اقدام به باز نمودن قفل شیشه سکوریت کرده و اموالی شامل لپ تاپ، گوشی، کیس و مانیتور و اسپیکر  را سرقت می‌کردند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات مأموران و در مواجهه با شواهد و قرائن موجود به ۲۰ فقره سرقت مغازه درقم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر مالخر در ارتباط با این پرونده خبر داد و گفت: سرانجام متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح