کد خبر : 94280
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 22:22

انهدام باند حفاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

انهدام باند حفاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: یک باند حفاری غیرمجاز در شهرستان لردگان شناسایی و منهدم شد. به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی از انهدام یک باند حفاری غیرمجاز در این استان خبر داد و اظهار کرد: به‌دنبال کسب خبری

انهدام باند حفاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: یک باند حفاری غیرمجاز در شهرستان لردگان شناسایی و منهدم شد.

به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی از انهدام یک باند حفاری غیرمجاز در این استان خبر داد و اظهار کرد: به‌دنبال کسب خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از مناطق تاریخی شهرستان لردگان به قصد کشف اموال تاریخی و عتیقه‌جات، بلافاصله محل مورد نظر شناسایی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، افزود: به‌دنبال شناسایی محل با همکاری نیروی انتظامی شهرستان لردگان، چهار حفار غیرمجاز در یک عملیات غافلگیرانه حین حفاری دستگیر و از آنان تعدادی ادوات حفاری شامل بیل، کلنگ، گاری، کمپرسور و موتور برق کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح