کد خبر : 82084
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 21:23

انفجار ترانس برق در اهواز ۳ خودرو را به آتش کشید

انفجار ترانس برق در اهواز ۳ خودرو را به آتش کشید

عکس از آتش نشانی اهواز ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار ترانس برق در کیان‌آباد منجر به حریق و وارد آمدن خسارت به سه دستگاه خودروی سواری شد. ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۲ امروز (۱۶ تیرماه) با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار ترانس

انفجار ترانس برق در اهواز ۳ خودرو را به آتش کشید
عکس از آتش نشانی اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار ترانس برق در کیان‌آباد منجر به حریق و وارد آمدن خسارت به سه دستگاه خودروی سواری شد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۲ امروز (۱۶ تیرماه) با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار ترانس برق در خیابان ۵ غربی کیان‌آباد گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه خودروی اطفا حریق و امداد و نجات از ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه بیان کرد: انفجار ترانس برق و ریختن روغن ترانس در خیابان منجر به حریق سه دستگاه خودرو النترا، پژو ۲۰۶ و پراید پارک‌شده در زیر ترانس برق شد.

قنبری با اشاره به حریق و دودگرفتگی دیوارهای ساختمان در مجاورت ترانس برق تصریح کرد: آتش‌نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن‌سازی، شعله‌های حریق خودروها و دیوارهای مجاور ترانس برق را مهار و از پیشروی حریق به ساختمان‌های مسکونی مجاور جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش‌نشانان در ساعت ۱۵:۴۷، پایان عملیات را اعلام کردند و به ایستگاه بازگشتند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح