کد خبر : 125459
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 23:53

انتخابات شوراهای در مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها الکترونیکی برگزار می‌شود

انتخابات شوراهای در مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخاب شوراها گفت: انتخابات شوراهای در مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها بجز تهران بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود. سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  ثبت‌نام‌انتخابات و انتخابات الکترونیکی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته که این موارد در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور مورد بررسی قرار گرفت.

انتخابات شوراهای در مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخاب شوراها گفت: انتخابات شوراهای در مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها بجز تهران بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  ثبت‌نام‌انتخابات و انتخابات الکترونیکی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته که این موارد در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ظرفیت وزارت کشور کل کشور را پوشش نمی‌دهد،  اضافه کرد: با توجه به ظرفیتی که وزارت کشور دارد و با توجه کسوت جمعیت در شهرها و کلانشهرها تلاشمان براین بود که کلانشهرها به عنوان پایلوت قرار دهیم.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخاب شوراها با بیان اینکه  انتخابات شوراهای در مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها بجز تهران بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در تهران چهار انتخابات(ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس، شوراها و خبرگان)  همزمان برگزار می‌شود مستثنی کردیم.

به گزارش ایسنا، سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح