کد خبر : 177836
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 17:47

ام‌باپه: پیروزی مقابل بارسا حق ما بود

ام‌باپه: پیروزی مقابل بارسا حق ما بود

مهاجم پاری سن ژرمن از درخشش برابر بارسلونا بسیار خوشحال است با این حال گفت که هنوز چیزی تمام نشده است. به گزارش ایسنا و به نقل از RMC، پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت. این دیدار که نوکمپ و به میزبانی بارسلونا برگزار

ام‌باپه: پیروزی مقابل بارسا حق ما بود

مهاجم پاری سن ژرمن از درخشش برابر بارسلونا بسیار خوشحال است با این حال گفت که هنوز چیزی تمام نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از RMC، پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت.

این دیدار که نوکمپ و به میزبانی بارسلونا برگزار شد با پیروزی پر گل تیم پاریسی به پایان رسید.

شاگردان پوچتینو در پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کردند تا شانس این تیم برای صعود به دور بعد بسیار زیاد باشد.

ستاره این بازی کیلیان ام‌باپه بود که توانست سه گل به ثمر برساند.

او بعد از بازی گفت: از این پیروزی بزرگ بسیار خوشحال هستیم. این دیدار برای ما بسیار مهم بود. برای پیروزی به نوکمپ رفتیم و به هدف خود دست پیدا کردیم. ما نمایشی خیره کننده داشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. اکنون نوبت صدرنشینی در لیگ است.

ام‌باپه ادامه داد: شب زیبایی را خلق کردیم با این حال هنوز بازی برگشت باقی مانده و چیزی تمام نشده است. آن چه که امشب انجام دادم یک دستاورد بی‌سابقه بود. من ثمره تلاش خود را در میدان به دست آوردم. ویروس کرونا باعث شد تا شرایط بسیار سختی را تجربه کنیم با این حال از نظر بدنی با افت مواجه نشدیم و این بازی به خوبی چنین چیزی را نشان داد.

او درباره تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن واکنش جالبی داشت و گفت: احمق خواهم بود اگر آینده‌ام را تنها بر پایه یک بازی بنا کنم. تصمیم من بر اساس یک برنامه‌ریزی بلند مدت خواهد بود. من مدت‌ها است که گفته‌ام که از حضور در پاری سن ژرمن خوشحال هستم. چنین بازی‌هایی خوشحالی من را بیش‌تر می‌کند. از نماد باشگاه بر روی قلبم احساس آرامش و افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح