کد خبر : 81964
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 21:01

امیرعبداللهیان درگذشت احمد جبریل را تسلیت گفت

امیرعبداللهیان درگذشت احمد جبریل را تسلیت گفت

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت احمد جبریل گفت: جوانانی که در مکتب مقاومت تربیت شده‌اند راه او را با قدرت ادامه خواهند داد. به گزارش ایسنا،حسین امیرعبداللهیان درگذشت احمد جبریل دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین(فرماندهی کل) و از رهبران و فرماندهان مبارز  فلسطینی که به مبارزه مسلحانه

امیرعبداللهیان درگذشت احمد جبریل را تسلیت گفت

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت احمد جبریل گفت: جوانانی که در مکتب مقاومت تربیت شده‌اند راه او را با قدرت ادامه خواهند داد.

به گزارش ایسنا،حسین امیرعبداللهیان درگذشت احمد جبریل دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین(فرماندهی کل) و از رهبران و فرماندهان مبارز  فلسطینی که به مبارزه مسلحانه برای آزادی فلسطین از لوث صهیونیستها ایمان داشت را به ملت قهرمان و مبارز فلسطین و مقاومت تسلیت گفت.
وی افزود: ملت فلسطین با فرماندهی وداع می‌کند که زندگی خود را وقف مبارزه با رژیم جعلی اسراییل، آزادی مسجدالاقصی و سرزمین اشغالی فلسطین کرد. هرگز مبارزات و فداکاری‌های این مبارز و قهرمان فلسطین فراموش نخواهد شد و مقاومت و جوانانی که در این مکتب آموزش دیده‌اند و تربیت شده‌اند راه او را با قدرت ادامه خواهند داد و بی‌تردید قدس شریف و سرزمین فلسطین با پایمردی آنها  آزاد خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح