کد خبر : 94693
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 22:49

امنیت کامل در مرزهای مشترک ایران و افغانستان حاکم است

امنیت کامل در مرزهای مشترک ایران و افغانستان حاکم است

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده قرارگاه عملیاتی آجا در شمال شرق کشور از امنیت کامل در مرزهای مشترک ایران و افغانستان خبر داد. امیر آذریان، یکشنبه شب ۲۷ تیرماه در بازدید از پایگاه‌های مرزی مستقر در مرز یزدان گفت: به ملت امنیت ایران اسلامی اعلام می‌کنم که نیروهای مسلح اعم از ارتش و نیروهای مرزبانی به عنوان امنیت

امنیت کامل در مرزهای مشترک ایران و افغانستان حاکم است

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده قرارگاه عملیاتی آجا در شمال شرق کشور از امنیت کامل در مرزهای مشترک ایران و افغانستان خبر داد.

امیر آذریان، یکشنبه شب ۲۷ تیرماه در بازدید از پایگاه‌های مرزی مستقر در مرز یزدان گفت: به ملت امنیت ایران اسلامی اعلام می‌کنم که نیروهای مسلح اعم از ارتش و نیروهای مرزبانی به عنوان امنیت سازان مرزهای جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه‌روزی در مرزهای شرقی کشور مستقر و تمام حرکات دشمن و گروه‌های معاند در آن سوی مرزها را رصد می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی به جنگ‌های داخلی کشور افغانستان اشاره کرد و افزود: اتفاقات چند روز گذشته در کشور افغانستان هیچ جای نگرانی برای مردم کشور ما ندارد و مرزهای مشترک ایران و افغانستان از امنیت کامل و ۱۰۰ درصدی برخوردارند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که سربازان وطن در سایه منویات فرمانده معظم کل قوا، پای آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستاده اند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

بازدید از یگان‌های نظامی ارتش مستقر در تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان، از برنامه‌های سفر سرتیپ آذریان به مرز یزدان بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح