کد خبر : 17143
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 2:09

امنیت مسافران به شکل کامل تأمین شده است

امنیت مسافران به شکل کامل تأمین شده است

 فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امنیت کامل مسافران در جاده ها و مسیرهای مختلف گردشگری در تعطیلات نوروزی تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. سردار حسینی در جریان بازدید از طرح های ارتقا امنیت پلیس در مشگین شهر اظهار کرد: به رغم انتشار برخی از شایعات مبنی بر وارد آمدن خسارت

امنیت مسافران به شکل کامل تأمین شده است

 فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امنیت کامل مسافران در جاده ها و مسیرهای مختلف گردشگری در تعطیلات نوروزی تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سردار حسینی در جریان بازدید از طرح های ارتقا امنیت پلیس در مشگین شهر اظهار کرد: به رغم انتشار برخی از شایعات مبنی بر وارد آمدن خسارت به خودروها و امنیت برخی از گردشگران، پلیس با بررسی همه جانبه این موضوع به این نتیجه رسید که انتشار چنین مسائل و موضوعاتی در فضای مجازی غیر واقعی و کذب محض بوده است.

وی تصریح کرد: پلیس از اول تعطیلات نوروزی و حتی پیش از آن با صد درصد نیروی خود در بخش پلیس راه، راهور و سایر بخش های پاسگاهی، مرزبانی و کلانتری ها سعی می کند تا به هموطنان ارائه خدمات کند تا امنیت و آرامش روانی برقرار و هموطنان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به رغم وضعیت کرونا ما در خدمت مسافران بودیم ولی انتظار می رود از هرگونه سفر در روزهای باقی مانده به این استان جلوگیری شده و به نوعی مسافران نیز نسبت به ترک سریعتر استان و پایان سفر خود اقدام کنند.

سردار حسینی افزود: در تعطیلات نوروزی امسال هیچ موردی از ناامنی در مناطق شهری گزارش نشده و پلیس با حساسیت نسبت به تأمین امنیت اقدام کرده و همچنان استان اردبیل جز سه استان برتر امن کشور در سطح ملی معرفی شده است.

وی وظیفه پلیس را در خدمت رسانی به مردم تأمین امنیت پایدار اعلام کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در همه جا خود را خادم مردم می داند و به هیچ وجه در برقراری امنیت پایدار از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: عده ای با نگاه منفی و غیرواقعی نسبت به انتشار تصاویر و مطالب غیرواقعی در فضای مجازی اقدام کردند که این رفتارها خلاف واقع امنیت برقرار شده در استان است و ما به هموطنان این اطمینان خاطر را می دهیم که هیچ موضوعی سلامت شهروندان و مسافران را در روزهای باقی مانده تعطیلات تهدید نمی کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح