کد خبر : 127881
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 17:46

امسال ۴۷۰۰ پرونده کمتر وارد دستگاه قضایی گلستان شد

امسال ۴۷۰۰ پرونده کمتر وارد دستگاه قضایی گلستان شد

ایسنا/گلستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴ هزار و ۷۴۷ فقره کاهش ورودی پرونده‌های قضایی را در استان داشتیم. حجت‌الاسلام مهدی قاسمی وناجمی اظهار کرد: در حوزه آمار و انفورماتیک ۸۵ درصد از کل ابلاغیه‌های دادگستری گلستان و همچنین دادرسی ۷۰

امسال ۴۷۰۰ پرونده کمتر وارد دستگاه قضایی گلستان شد

ایسنا/گلستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴ هزار و ۷۴۷ فقره کاهش ورودی پرونده‌های قضایی را در استان داشتیم.

حجت‌الاسلام مهدی قاسمی وناجمی اظهار کرد: در حوزه آمار و انفورماتیک ۸۵ درصد از کل ابلاغیه‌های دادگستری گلستان و همچنین دادرسی ۷۰ درصد از زندانیان امسال، الکترونیکی انجام شد.

وی افزود: ۷۷ نفر از محکومان کیفری هم امسال با استفاده از پابند الکترونیکی آزاد و خارج از زندان تحت نظر قرار گرفتند.

قاسمی وناجمی از اجرای طرح کاداستر در بیش از یک میلیون هکتار از اراضی منابع طبیعی گلستان خبرداد و گفت: در سال ۹۹ حدود ۹۷ هکتار از جنگل‌ها و ۵۸ هکتار از سواحل خلع ید شد و ۲۲ هکتار از زمین‌های کشاورزی و باغی استان که تغییر کاربری شده بودند، دوباره به وضع سابق بازگردانده شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان بیان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری گلستان ۳۷ واحد تولیدی فعال و هزار و ۱۸۶ کارگر به محل کار برگشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، قاسمی وناجمی گفت: در این مدت همچنین مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادسراها ۸ روز، دادگاه‌های حقوقی و خانواده ۱۱ روز و در واحدهای اجرای احکام ۱۳ روز کمتر شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح