کد خبر : 54877
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 20:10

امروز ۹همدانی دیگر بر اثر کرونا جان باختند

امروز ۹همدانی دیگر بر اثر کرونا جان باختند

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه تعداد موارد مثبت و بستری شده در امروز به ۲۴۸ مورد مثبت رسیده است ، گفت : بیشترین تعداد جان باختگان امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه با ۹ مورد اعلام شده است . دکتر محمد طاهری ، بیان کرد : تا به امروز تعداد افراد در بخش

امروز ۹همدانی دیگر بر اثر کرونا جان باختند

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه تعداد موارد مثبت و بستری شده در امروز به ۲۴۸ مورد مثبت رسیده است ، گفت : بیشترین تعداد جان باختگان امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه با ۹ مورد اعلام شده است .

دکتر محمد طاهری ، بیان کرد : تا به امروز تعداد افراد در بخش بستری شده ۲۹ هزار و ۲۵۹ مورد و بخش سرپایی ۹۲ هزار و ۳۷۱ مورد گزارش شده است .

طاهری افزود : تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان ها که همراه با علائم تنفسی مشکوک همراه است ۸۹۸ مورد گزارش شده که از این آمار ، ۱۳۳نفر در بخش عادی و در بخش آی . سی . یو  ۲۱ نفر است و حال ۴۲ نفر وخیم گزارش شده است .

وی در رابطه با آمار شهرستانها ، مطرح کرد : در شهرستانها اسد آباد هزار و ۵۳۳ نفر ، بهار هزار و ۴۶۵ ، تویسرکان هزار و ۴۷۹ ، رزن هزار و ۱۵۸ ، درگزین ۳۸۷ ، فامنین ۳۹۴ ، کبودرآهنگ هزار و ۴۴۰ ، ملایر پنج هزار و ۴۹۰ ، نهاوند سه هزار و ۸۵۲ ، همدان ۱۱ هزار و ۴۳۵ و خارج از استان ۶۲۶ نفر گزارش شده است .

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح