کد خبر : 102908
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:43

امروز کرونا ۵ خانواده دیگر را در همدان داغدار کرد

امروز کرونا ۵ خانواده دیگر را در همدان داغدار کرد

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه تعداد موارد مثبت در بخش بستری و سرپایی با ۱۶۵ مورد جدید اعلام شده است، گفت: امروز تعداد فوت شدگان کرونایی در استان به پنج مورد جدید رسید. دکتر محمد طاهری بیان کرد : تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به

امروز کرونا ۵ خانواده دیگر را در همدان داغدار کرد

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه تعداد موارد مثبت در بخش بستری و سرپایی با ۱۶۵ مورد جدید اعلام شده است، گفت: امروز تعداد فوت شدگان کرونایی در استان به پنج مورد جدید رسید.

دکتر محمد طاهری بیان کرد : تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته به ۷۰۶ نفر رسید که از این تعداد ۱۱۰ نفر در بخش عادی و ۲۵ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند و حال ۳۹ نفر هم وخیم گزارش شده است .

وی در رابطه با آمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانها مطرح کرد :اسد آباد هزار و ۶۲۳ نفر ،بهار هزار و ۵۴۸ ، تویسرکان هزار و ۵۶۳ ، رزن هزار و ۲۲۵ ، درگزین ۴۰۹ ، فامنین ۴۰۹ ، کبودرآهنگ هزار و ۵۲۶ ، ملایر پنج هزار و ۷۲۹ ، نهاوند چهار هزار و ۱۰۶ ، همدان ۱۱ هزار و ۸۸۶ و خارج از استان ۶۶۳ مورد مثبت گزارش شده است .

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح