کد خبر : 118066
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 15:01

امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است

امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است، گفت: پیروزی‌های بی‌شماری با اتکا به تفکر بسیجی به دست آورده‌ایم و امروزه نیز می‌توانیم با تفکر بسیجی، تحریم‌ها را شکست داده و آن ها را خنثی کنیم. سردار اسماعیل فرجی، سوم آذر ماه در رزمایش

امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است، گفت: پیروزی‌های بی‌شماری با اتکا به تفکر بسیجی به دست آورده‌ایم و امروزه نیز می‌توانیم با تفکر بسیجی، تحریم‌ها را شکست داده و آن ها را خنثی کنیم.

سردار اسماعیل فرجی، سوم آذر ماه در رزمایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد با اشاره به اینکه ۴۲ سال از تأسیس بسیج می‌گذرد و روز به روز برکات این رودخانه زلال بر جامعه ایران بیش‌تر آشکار می‌شود، تصریح کرد: تفکر بسیجی باعث شده چشم طمع دشمنان و مستکبران از ایران برداشته شود.

وی افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی، امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند و از آن روز ایران با آمریکا پنجه در پنجه است و همواره پیروز میدان بوده است.

سردار فرجی از جمله پیروزی‌های بسیج در برابر آمریکا را دفاع مقدس، فتنه ۸۸، کنترل پهباد آمریکایی در مرزهای کشور، دستگیری تفنگداران آمریکایی و… دانست و خاطرنشان کرد: با به کار گیری تفکر بسیجی می‌توانیم تحریم‌ها را شکست دهیم.

این مسئول با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند «بسیج لشکر مخلص خداست» بیان کرد: بسیجیان برای دوست داران انقلاب امیدآفرین و مایه قوت هستند و برای دشمنان و بدخواهان، ترس، دلهره و وحشت ایجاد می‌کنند.

وی افزود: تفکر بسیجی امروز در محرومیت‌زدایی بروز پیدا کرده و با تشکیل قرارگاه‌هایی، بدون چشم داشت به مردم خدمت می‌کند.

فرجی با اشاره به نقش آفرینی ۲۲ قشر بسیج در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی سعی دارد مشکلات مردم را از بین ببرد.

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) در پایان با اشاره به اینکه امروزه تفکر بسیجی در خارج از مرزها شکل گرفته و جبهه مقاومت نیز با تفکر بسیجی سازمان دهی شده است، اظهار کرد: امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح