کد خبر : 108606
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 22:05

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۳۷ هزار آسیب دیده سیل و کولاک/ اسکان موقت ۶۲۴۷ نفر

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۳۷ هزار آسیب دیده سیل و کولاک/ اسکان موقت ۶۲۴۷ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پنج روز گذشته امداد رسانی به ۳۷ هزار و ۳۶۳ آسیب دیده از سیل و کولاک در مناطق مختلف گلستان انجام شده است. محمدعلی هروی در گفت وگو با ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: از زمان وقوع بارندگی های شدید و کولاک و سیلاب در استان گلستان، نیروهای این

امدادرسانی هلال احمر گلستان به 37 هزار آسیب دیده سیل و کولاک/ اسکان موقت 6247 نفر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پنج روز گذشته امداد رسانی به ۳۷ هزار و ۳۶۳ آسیب دیده از سیل و کولاک در مناطق مختلف گلستان انجام شده است.

محمدعلی هروی در گفت وگو با ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: از زمان وقوع بارندگی های شدید و کولاک و سیلاب در استان گلستان، نیروهای این جمعیت تاکنون ۶۲۴۷ نفر را اسکان موقت دادند.

وی افزود: در این ایام ۹ هزار و ۳۴۱ باب خانه تخلیه آب صورت گرفت و ۲۸۰ خودرو هم رهاسازی شد.

هروی گفت: در این مدت یک هزار و ۳۳۲ نیروی عملیاتی در قالب ۳۰۷ تیم، امدارسانی به آسیب دیدگان سیل و آبگرفتگی و کولاک در مناطق مختلف استان را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این عملیات ها ۴۴ دستگاه آمبولانس، ۱۰ خودروی نجات تیپ یک و دو، ۲۰۶ دستگاه خودروی کمکدار دار، پنج فروند قایق نجات، ۱۴۵ موتور پمپ لجن کش و ۲ فروند بالگرد به کارگیری شد.

وی تصریح کرد: ۵۳۳۰ قوطی کنسرو، ۲۰۰ کیلوگرم برنج، ۹۶۷ تخته موکت، ۲۳۵۰ تخته پتو، ۲۰۷۴۰ قرص نان، ۹۵۰۶  بطری آب معدنی، ۶۱ بطری روغن و ۶۱۲۸ بسته غذایی در میان سیل زدگان توزیع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح