کد خبر : 17225
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 2:21

امدادرسانی هلال احمر قم به یک هزار و ۷۴۱ حادثه دیده

امدادرسانی هلال احمر قم به یک هزار و ۷۴۱ حادثه دیده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات تا کنون به یک هزار و ۷۴۱ تن از حادثه‌دیدگان خدمات امدادی ارائه شده است. محمد رضا بهرامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم، با اشاره طرح ملی امداد و نجات نوروزی عنوان کرد: این طرح از ۲۵ اسفند

امدادرسانی هلال احمر قم به یک هزار و 741 حادثه دیده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات تا کنون به یک هزار و ۷۴۱ تن از حادثه‌دیدگان خدمات امدادی ارائه شده است.

محمد رضا بهرامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم، با اشاره طرح ملی امداد و نجات نوروزی عنوان کرد: این طرح از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز به کار کرد که تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰،  ۱۶ مورد حادثه که ۱۲ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، ۱ مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد کوهستان گزارش شده است.
وی افزود: در این حوادث، به یک هزار و ۷۴۱ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است که شامل ۳۱ نفر در حوادث جاده‌ای، یک نفرخدمات حضوری، ۱۷۰۶ نفر خدمات مناسبتی، یک نفر صنعتی و کارگاهی و دو نفر در کوهستان بوده است.
بهرامی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قم به یک هزار و ۷۳۹ آسیب‌دیده که ۲۹ نفر در حوادث یک نفر خدمات حضوری، ۱۷۰۶ نفر خدمات مناسبتی، یک نفر صنعتی و کارگاهی و ۲ نفر در کوهستان  خدمات امدادی ارائه کرده اند و یک نفر نیز در خدمات حضوری نجات یافته است که پس از دریافت کمک‌های اولیه به مراکز درمانی انتقال داده شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: ۱۳۰ نفر از نیروهای عملیاتی در قالب ۲۵ تیم در این حوادث با به کارگیری ۵ دستگاه آمبولانس حضور داشتند و ۹ عملیات رهاسازی نیز در طی این مدت توسط امدادگران و نجاتگران انجام شده است.

طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان قم همزمان با سراسر کشور، از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح