کد خبر : 102880
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:41

اقدامات مضاعف مرزبانی در مبارزه با قاچاق در سال جهش تولید

اقدامات مضاعف مرزبانی در مبارزه با قاچاق در سال جهش تولید

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید»، گفت: مرزبانان در مقابله با قاچاق در مرزها اقدامات مضاعفی را انجام خواهند داد. به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در یک برنامه رادیویی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» گفت: مرزبانان نیز در مقابله با قاچاق در مرزها

اقدامات مضاعف مرزبانی در مبارزه با قاچاق در سال جهش تولید

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید»، گفت: مرزبانان در مقابله با قاچاق در مرزها اقدامات مضاعفی را انجام خواهند داد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در یک برنامه رادیویی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» گفت: مرزبانان نیز در مقابله با قاچاق در مرزها اقدامات مضاعفی را انجام خواهند داد.

وی افزود: سال ۱۳۹۹ حول سال های گذشته و پایه ای برای سال های آینده خواهد بود.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی کشور با تشکر از خانواده های مرزبانان اظهار کرد: علاوه بر مرزبانان که با خلوص خاصی فعالیت می کنند خانواده های این مرزبانان نیز آنان را همراهی می کنند و به اعتقاد بنده هیچ تفاوتی بین الان با دوران دفاع مقدس در عملکرد این نیروها نیست.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح