کد خبر : 115888
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 2:05

افزایش ۷۶ درصدی جابجایی کالا در البرز

افزایش ۷۶ درصدی جابجایی کالا در البرز

ایسنا/البرز  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: طی ۱۵ روز اول فروردین، ۱۳۷ هزار تن کالا از استان جابه جا شده است. گودرز محمودی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از اول تا ۱۵ فروردین ماه بالغ بر ۱۳۷ هزار و ۲۳ تن کالا در قالب ۹۳۲۹ سفر از استان به مقاصد مختلف

افزایش ۷۶ درصدی جابجایی کالا در البرز

ایسنا/البرز  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: طی ۱۵ روز اول فروردین، ۱۳۷ هزار تن کالا از استان جابه جا شده است.

گودرز محمودی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از اول تا ۱۵ فروردین ماه بالغ بر ۱۳۷ هزار و ۲۳ تن کالا در قالب ۹۳۲۹ سفر از استان به مقاصد مختلف حمل شده است.

وی ادامه داد: بخش عده‌ای از این کالاها شامل محمولات کشاورزی،‌ سوختی، دامی  و مواد غذایی بوده است.

محمودی افزود: در روزهای اول امسال، متناسب با سیاست های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در استان البرز نیز تمهیدات ویژه‌ای برای تامین کالاهای اساسی مردم گرفته شد.

وی توضیح داد: در حالی است که معمولا در فروردین ماه به علت  شرایط  ایام نوروز حمل کالاها به کمترین میزان خود می‌رسد، نوروز امسال با توجه به شرایط خاص کشور اقدامات لازم برای حمل سریع و بدون وقفه کالاهای اساسی فراهم آمد.

وی یادآور شد: تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده‌ای کشور به ویژه رانندگان،  به دور از خانواده‌های خود و توام با نگرانی‌هایی که هر فردی برای اعضای خانواده خود دارد، بی ادعا نگرانی‌های مربوط به چگونگی حمل کالاهای اساسی در کشور را  برطرف کردند.

این مسئول توضیح داد: میزان کالاهای حمل شده از استان در نوروز امسال نشان دهنده افزایش ۷۶ درصدی  جابه جایی کالا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح