کد خبر : 21772
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 23:05

افزایش مرگ و میرهای کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی هفته‌های پیش رو

افزایش مرگ و میرهای کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی هفته‌های پیش رو

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.  “دکتر پرویز یزدان‌پناه” افزود: هم اکنون ۳۳۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۱ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۶ بیمار در بخش های ویژه تحت

افزایش مرگ و میرهای کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی هفته‌های پیش رو

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 “دکتر پرویز یزدان‌پناه” افزود: هم اکنون ۳۳۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۱ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۶ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۶۷۰ نمونه رپید تست را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که ۱۶ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در لنده، کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی می باشد و همچنین از ۶۷۹ نمونه پی سی آر ۴۵ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های کهگیلویه، گچساران، بهمئی، دنا و بویراحمد است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان پناه تاکید کرد: طی دو روز گذشته سیر افزایشی بیماران بستری کرونایی در استان را شاهد هستیم که بی شک نتیجه سهل انگاری و کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته های پیش رو پیش بینی می شود و از مردم خواهش می کنیم بیش از پیش به تذکرات و توصیه ها پایبند باشند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: همچنین لازم است کسانیکه تست کرونای آن ها مثبت شده است محل قرنطینه خود را ترک ننمایند، اگر نشانه و نشانه هایی مبنی بر تشدید بیماری دارند به مرکز بهداشتی درمانی تماس بگیرند، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، حضور نیافتن در هر نوع تجمع و دورهمی، پرهیز از حضور در مکان های شلوغ، سربسته و پرخطر مانند بازارهای سربسته و بیمارستان هاو موسسات پزشکی، مصرف نکردن غذا در رستوران ها، کاهش استفاده از وسایل نقلیه عمومی و خارج نشدن از خانه مگر در موارد ضروری مد نظر همه باشد تا انشاالله بتوانیم با هزینه کمتری از این خیز عبور نماییم.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح