کد خبر : 187789
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:05

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای ‌پرجمعیت و صنعتی کشور

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای ‌پرجمعیت و صنعتی کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت جوی آرام و ‌پایدار در بیشتر مناطق کشور، از آلوده شدن هوای شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت کشور از امروز (۲۲ بهمن) خبر داد. صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از امروز تا یکشنبه (۲۲ تا ۲۶ بهمن) جوی آرام و ‌پایدار

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای ‌پرجمعیت و صنعتی کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت جوی آرام و ‌پایدار در بیشتر مناطق کشور، از آلوده شدن هوای شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت کشور از امروز (۲۲ بهمن) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از امروز تا یکشنبه (۲۲ تا ۲۶ بهمن) جوی آرام و ‌پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (۲۲ بهمن) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت انتظار می‌رود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه فردا (۲۳ بهمن) با گذر امواج تراز میانی، بهبود نسبی کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت رخ خواهد داد، اظهار کرد: فردا (۲۳ بهمن) بارش ‌پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و جمعه (۲۴ بهمن) در البرز شرقی و برخی مناطق شمال شرق ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، جمعه تا شنبه (۲۴ تا ۲۵ بهمن) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت دور از انتظار نخواهد بود.

وی همچنین گفت: یکشنبه (۲۶ بهمن) بارش ‌پراکنده در استان‌های ساحلی خزر ‌پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۳ بهمن) نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابربا حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۴ بهمن) صاف و در بعضی ساعات همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح