کد خبر : 179203
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 16:59

افزایش صادرات گیوه و مس زنجان

افزایش صادرات گیوه و مس زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، از افزایش صادرات گیوه و مس زنجان خبر داد. به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: گیوه‌دوزی و حکاکی روی مس یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین صنایع‌دستی و بومی استان زنجان است که با توجه به شاخص‌هایی از جمله

افزایش صادرات گیوه و مس زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، از افزایش صادرات گیوه و مس زنجان خبر داد.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: گیوه‌دوزی و حکاکی روی مس یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین صنایع‌دستی و بومی استان زنجان است که با توجه به شاخص‌هایی از جمله پیشینه و تعداد بالای افراد شاغل در این صنعت، معرفی می‌شود.

وی افزود: گیوه و مس‌های حکاکی شده زنجان به کشورهای عربی و اروپایی صادر شده و یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی در دنیای امروز، عنصر تداوم صادرات از طریق امر بازارداری و به‌ویژه مشتری‌مداری است.

این مسئول تصریح کرد: این استان جایگاه خاصی در عرصه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور و جهان دارد و بر این اساس نگاه صادرات در تولیدات مربوطه در بین هنرمندان وجود دارد.

ارجمند با اشاره به نام‌گذاری امسال به ‌عنوان سال رونق تولید و اهمیت توجه به این موضوع، ادامه داد: استانداردسازی، کیفیت مواد اولیه و حجم صادرات این محصولات در زنجان به ‌شدت افزایش‌ یافته است.

وی یادآور شد: امسال اقدامات ویژه‌ای برای حمایت از فعالان صنایع‌دستی انجام گرفت که منجر به افزایش تولید و صادرات در این حوزه شده است. علاوه بر موارد مذکور در شهر زنجان صنایع‌دستی دیگری مانند تولید ملیله، چاقو، خنجر، گلیم، لباس‌های محلی، گیوه رویه رنگی و … فعالیت داشته و اغلب تولیدات در این حوزه در قالب چمدانی از کشور خارج می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح