کد خبر : 74362
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 1:36

افزایش دو برابری اعتبارات تملک دارایی استان مرکزی

افزایش دو برابری اعتبارات تملک دارایی استان مرکزی

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: میزان اعتبارات تملک دارایی استان به نسبت سال گذشته، افزایش دو برابری داشته است‌ به طوری که سال گذشته بودجه تملک دارایی استان ۴۷۵ میلیارد تومان بود که در سال جاری به ۹۲۷ میلیارد تومان رسیده است. سید علی آقازاده روز شنبه ۵ تیر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی

افزایش دو برابری اعتبارات تملک دارایی استان مرکزی

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: میزان اعتبارات تملک دارایی استان به نسبت سال گذشته، افزایش دو برابری داشته است‌ به طوری که سال گذشته بودجه تملک دارایی استان ۴۷۵ میلیارد تومان بود که در سال جاری به ۹۲۷ میلیارد تومان رسیده است.

سید علی آقازاده روز شنبه ۵ تیر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد: استانداری یک واحد مسکونی در مرکز شهر آشتیان دارد که در همسایگی اورژانس آشتیان است. سال گذشته یک خیر آمادگی خود را اعلام کرد که ۲۵۰۰ متر به توسعه بیمارستان کمک کند، این واحد مسکونی بخشی از زمینی است که باید به خیر داده شود، بر این اساس این منزل مسکونی به دانشگاه واگذار می شود و خانه مسکونی که متعلق به دانشگاه بوده به عنوان مهمانسرای استانداری استفاده می شود، هرچند ارزش منزل مسکونی استانداری بیشتر از منزل دانشگاه است.

وی افزود: میزان اعتبارات تملک دارایی استان به نسبت سال گذشته، افزایش دوبرابری داشته است‌. سال گذشته بودجه تملک دارایی استان ۴۷۵ میلیارد تومان بود که در سال جاری به ۹۲۷ میلیارد تومان رسیده است.

استاندار مرکزی تاکید کرد: میزان بودجه تملک دارایی کشور، نسبت به سال گذشته رشد ۵۱ درصدی داشته که از میانگین کشوری پایین تر است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: تحول بسیار خوبی در شبکه آبرسانی و حوزه راه های روستایی ایجاد شده است که این اعتبار نیاز به شیوه نامه دارد و هنوز امکان توزیع ندارد.

وی اظهار کرد: لازم است نشست‌های شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی هر دو هفته یکبار برگزار و کمیته برنامه ریزی شهرستانها نیز در این بازه زمانی تشکیل شود تا موافقت نامه‌های اعتبارات ابلاغی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: کمیته برنامه ریزی شهرستانی یا باید خذف شود یا اینکه اختیارات واقعی به فرمانداران داده شود در غیر این صورت برگزاری این جلسات نتیجه ای ندارد، فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است .

به گزارش ایسنا، در این نشست طرح جامع مامونیه به تصویب رسید، همچنین کلیات بودجه استان در این نشست مصوب شد تا در نشست آتی جزئیات بودجه مورد اصلاح و بازنگری قرار گیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح