کد خبر : 89704
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 1:21

افزایش خودسرانه قیمت نان ممنوع/برخورد با خاطیان

افزایش خودسرانه قیمت نان ممنوع/برخورد با خاطیان

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: برخورد و مجازات قانونی از جمله کاهش و قطع سهمیه، پلمب و ابطال پروانه در انتظار نانوایان گران‌فروش و متخلف است. حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیچ تصمیمی برای افزایش بهای نان در شهرستان پیشوا اتخاذ نشده و افزایش خودسرانه قیمت ها ممنوع است. وی ادامه

افزایش خودسرانه قیمت نان ممنوع/برخورد  با خاطیان

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: برخورد و مجازات قانونی از جمله کاهش و قطع سهمیه، پلمب و ابطال پروانه در انتظار نانوایان گران‌فروش و متخلف است.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیچ تصمیمی برای افزایش بهای نان در شهرستان پیشوا اتخاذ نشده و افزایش خودسرانه قیمت ها ممنوع است.

وی ادامه داد: در صورت تصمیم‌گیری در خصوص افزایش قیمت نان  از سوی مراجع ذیصلاح ملی و استانی، مراتب در شهرستان پیشوا نیز ابلاغ و اجرا می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا اظهار کرد: با نانوایی‌هایی که افزایش خودسرانه قیمت داشته باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و هیچ تخلفی قابل اغماض نیست.

عباسی عنوان کرد: نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها با هدف ارائه نان با کیفیت و مطلوب، مقابله با گران فروشی و کم فروشی و رعایت اصول بهداشتی در دستور کار دستگاه‌های مسئول از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی مربوطه قرار دارد و گشت‌های منظم در این رابطه صورت می‌گیرد.

فرماندار پیشوا گفت: با توجه به روح حاکم بر مقررات و قوانین نظام صنفی کشور، اتحادیه صنف خبازان مکلف است که بر عملکرد نانوایان نظارت مستمر داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: برخورد و مجازات قانونی از جمله کاهش و قطع سهمیه ، پلمب و ابطال پروانه در انتظار نانوایان گران‌فروش و متخلف است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا اظهار کرد: با توجه به شیوع کویید ۱۹ و بنابر دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا،  واحدهای نانوایی موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله استفاده از دستکش، ماسک و محلول‌های بهداشتی بوده و باید حتی‌الامکان از دریافت وجه نقد خودداری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح