کد خبر : 75767
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 2:29

افتخارآفرینی دختران دونده یزد در رقابت‌های کشور

افتخارآفرینی دختران دونده یزد در رقابت‌های کشور

ایسنا/یزد تیم دو و میدانی دختران یزد دست پر از رقابت‌های قهرمانی کشور در شهرکرد بازگشتند. «زهرا حکمت‌نژاد» مربی دو و میدانی استان یزد در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم دختران دو و میدانی کار استان یزد در مسابقه‌ قهرمانی کشور ضمن کسب عناوین انفرادی، مقام  سوم تیمی را کسب کردند. وی

افتخارآفرینی دختران دونده یزد در رقابت‌های کشور

ایسنا/یزد تیم دو و میدانی دختران یزد دست پر از رقابت‌های قهرمانی کشور در شهرکرد بازگشتند.

«زهرا حکمت‌نژاد» مربی دو و میدانی استان یزد در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم دختران دو و میدانی کار استان یزد در مسابقه‌ قهرمانی کشور ضمن کسب عناوین انفرادی، مقام  سوم تیمی را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات که به میزبانی شهرکرد برگزار شد، «سمیرا کردعلی» در ماده پرش با نیزه مدال طلا و ۴۰۰ متر امدادی مدال نقره، «ساناز امیری پور» در ماده ۱۰۰ متر مدال طلا و در ماده ۲۰۰ متر مدال نقره را کسب کردند.

حکمت‌نژاد گفت: «فاطمه محیطی زاده» از استان یزد در این مسابقات ضمن کسب مدال طلای ماده هفتگانه، موفق به ثبت رکورد ملی جدید این ماده در رده‌ی جوانان شد.

این مربی دو و میدانی استان همچنین اعلام کرد: «فاطمه خدایی» از یزد نیز در ماده پرش با نیزه مدال نقره را بدست اورد، «فاطمه ادبی» در ماده ۱۰۰متر با مانع مدال برنز، «نازنین مالکی» در ماده هفتگانه مدال برنز و «عطیه بلوچی» در ماده  ۳۰۰۰ متر مدال برنز و در ماده ۴۰۰ متر مدال نقره را کسب کردند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح