کد خبر : 178191
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 18:27

افتتاح کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح یزدی در چهارمحال و بختیاری

افتتاح کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح یزدی در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری عصر امروز کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح یزدی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استان در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد. حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۲۸ بهمن‌ماه در آیین افتتاح کتابخانه آیت‌الله مصباح یزدی در دانشگاه شهرکرد، با بیان اینکه بازیگری‌های سیاسی و دنیایی، بر واقعیات و چهره‌های حقیقی

افتتاح کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح یزدی در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری عصر امروز کتابخانه تخصصی آیت‌الله مصباح یزدی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استان در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۲۸ بهمن‌ماه در آیین افتتاح کتابخانه آیت‌الله مصباح یزدی در دانشگاه شهرکرد، با بیان اینکه بازیگری‌های سیاسی و دنیایی، بر واقعیات و چهره‌های حقیقی غبار می‌نشاند، اظهار کرد: شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی مجهول مانده است و در آینده مقداری از پرده‌های مظلومیت ایشان کنار می‌رود.

وی با بیان اینکه عمر آیت‌الله مصباح یزدی پربرکت بود، افزود: تمام وجود این شخص، علم، دین، خدمت به خلق و معارف اهل بیت بود اما به‌دلیل غبارافکنی‌ها و ستم‌های رواداشته شده، چهره ایشان جور دیگری جلوه داده شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد غبارآلودگی در معرفی شخصیت‌ها صورت بگیرد، گفت: مراکز علمی، حوزوی، دانشگاهی و مراکزی که تولید فکر و اندیشه می‌کنند، در این مورد رسالت دارند و اگر غباری بر معرفی چهره‌های مشهور پوشیده شود، باید از بین برود و چهره واقعی آن شخص نمایان شود.

امام جمعه شهرکرد یکی از اقدامات موثر را نشان دادن تالیفات افراد برجسته مطرح و بیان کرد: آیت‌الله مصباح در موسسه خود بسیار نقش‌آفرین بود، چهره‌های بلند علمی و معرفتی تربیت کرد که این انسان‌های موثر در جای جای کشور منشا آثار و برکات دیگر شدند، هریک از این افرادی که در این موسسه پرورش پیدا کردند به تاسیس دیگر موسسات و نخبه‌پروری، شاگردپروری و رشد علم پرداختند.

نکونام خاطرنشان کرد: مدیریت، تدبیر، برنامه‌های هوشمندانه در موسسه آیت‌الله مصباح یزدی وجود داشت و هواداری از انقلاب و بصیرت بیش از همه چیز جلوه می‌کرد، این روحیه تا جایی بود که حتی در درون شیطان بزرگ یعنی آمریکا نیز این ندا بلند می‌شد و در واقع یکی از دشمنان این شیطان، آیت‌الله مصباح بود به‌طوری که پس از رحلت این عالم ربانی اظهار خوشحالی کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح