کد خبر : 63614
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 21:51

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «ره وصل»

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «ره وصل»

نگارخانه اندیشه میزبان نمایشگاه آثار امیر جلیلوند، هنرمند خوشنویس شده است.  به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه۷، فرهنگسرای اندیشه نمایشگاه آثار خوشنویسی امیر جلیلوند را با عنوان «ره وصل» برگزار می‌کند. در این نمایشگاه که از روز چهارشنبه، بیست و هشتم مهر ماه در فرهنگسرای اندیشه بازگشایی می‌شود، تعدادی از  آثار خوشنویسی

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «ره وصل»

نگارخانه اندیشه میزبان نمایشگاه آثار امیر جلیلوند، هنرمند خوشنویس شده است.

 به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه۷، فرهنگسرای اندیشه نمایشگاه آثار خوشنویسی امیر جلیلوند را با عنوان «ره وصل» برگزار می‌کند.
در این نمایشگاه که از روز چهارشنبه، بیست و هشتم مهر ماه در فرهنگسرای اندیشه بازگشایی می‌شود، تعدادی از  آثار خوشنویسی این هنرمند در معرض دید عموم مخاطبان و هنردوستان قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه خوشنویسی «ره وصل» طی مراسمی در روز چهارشنبه، بیست و هشتم مهر ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه گشایش یافته و تا یازدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت ۹ الی ۱۹ (به جز پنجشنبه و جمعه) به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سید خندان، بوستان شهید منفردنیاکی مراجعه کنند.
امیر جلیلوند متولد سال ۱۳۶۳ و دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران است. جلیلوند مؤلف و گردآورنده دو کتاب «چشمه صبح» و «تیشه خیال» با موضوع شعر و خوشنویسی است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح