کد خبر : 88586
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 20:46

اعمال محدودیتهای شدید کرونایی در یزد از ابتدای هفته آینده

اعمال محدودیتهای شدید کرونایی در یزد از ابتدای هفته آینده

ایسنا/یزد ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد به دنبال اوج گرفتن پیک پنجم بیماری محدودیت‌های شدید کرونایی وضع کرد. ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد با صدور اطلاعیه شماره ۱۱۹ خود اعلام کرد: با توجه به افزایش شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به بیش از ۸۳۰ نفر و تغییر رنگ بندی

اعمال محدودیتهای شدید کرونایی در یزد از ابتدای هفته آینده

ایسنا/یزد ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد به دنبال اوج گرفتن پیک پنجم بیماری محدودیت‌های شدید کرونایی وضع کرد.

ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد با صدور اطلاعیه شماره ۱۱۹ خود اعلام کرد: با توجه به افزایش شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به بیش از ۸۳۰ نفر و تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان و در راستای جلوگیری از روند صعودی موج پنجم بیماری، محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود.

برهمین اساس فعالیت کلیه اصناف تا ساعت ۲۰:۳۰ به استثنای نانوایی ها و سوپر لبنیاتی ها تا ساعت ۲۳ اعلام و عنوان شد: پذیرش مشتری در کلیه رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودها لغو و از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ به مدت یک هفته فقط به صورت بیرون بر و تا ساعت ۲۳ شب تعیین می شود.

این ستاد از تعطیلی یک هفته‌ای تالار های پذیرایی از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ خبر داد و افزود: باشگاه های ورزشی سرپوشیده، شهر بازی ها، سالن های بدنسازی، استخرهای شنا و گیم نت ها به مدت یک هفته تعطیل هستند و هرگونه تجمع و مراسم در آرامستان ها و نیز برگزاری مراسم ترحیم در مساجد ممنوع است.

ستاد استانی کرونا در یزد تاکید کرد: خروج خودروهای پلاک بومی از استان ممنوع و طبق مقررات شهرهای قرمز، مشمول جریمه یک میلیون تومانی می‌شود و ورود خودروهای با پلاک غیراستانی به کلیه شهرهای استان هم ممنوع و مشمول جریمه یک میلیون تومانی خواهد شد به طوری که این خودروها در صورت تردد در سطح شهر هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه خواهند شد.

مطابق تصمیمات اخذ شده، کلیه جلسات کارگروه ها، کمیسیون‌ها و شوراهای اداری به صورت حضوری لغو و در صورت ضرورت به صورت مجازی برگزار می‌شود، ماموریت های اداری به مدت دو هفته لغو شده و کلیه تورها و سفرهای زیارتی و سیاحتی، گروهی لغو و در صورت مشاهده، با مدیران برنامه قاطعانه برخورد خواهد شد.

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد ملاقات عمومی و مراجعات حضوری ادارات و دستگاه ها را نیز به مدت دو هفته لغو و بر ارائه خدمات و انجام امور به صورت الکترونیکی تاکید کرده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح