کد خبر : 182386
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:26

اعلام اسامی تیم/بازگشت برنزی‌ آسیا پس از سال‌ها به رینگ

اعلام اسامی تیم/بازگشت برنزی‌ آسیا پس از سال‌ها به رینگ

ایسنا/لرستان مربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اسامی این تیم را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرد. شهاب خاکی در گفت‌وگو با ایسنا به جذب چهار ملی‌پوش و دو مشتزن از بلاروس و ازبکستان اشاره کرد و افزود: برای حضور در لیگ برتر اسامی تیم مشخص شده است. وی با بیان اینکه حدود ۷۰

اعلام اسامی تیم/بازگشت برنزی‌ آسیا پس از سال‌ها به رینگ

ایسنا/لرستان مربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اسامی این تیم را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرد.

شهاب خاکی در گفت‌وگو با ایسنا به جذب چهار ملی‌پوش و دو مشتزن از بلاروس و ازبکستان اشاره کرد و افزود: برای حضور در لیگ برتر اسامی تیم مشخص شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد تیم پلیمر را مشتزنان بومی تشکیل می‌دهند، ادامه داد: همچنین از محمد نوری‌پور که دارنده نشان برنز ۲۰۱۲ آسیا است و چند سالی از ورزش حرفه‌ای دور بوده نیز در وزن ۹۱+ استفاده خواهیم کرد.

خاکی اضافه کرد: در ۵۲ کیلوگرم امید احمدی صفا، ۵۷ کیلوگرم سجاد محمدپور، محمد ابراهیمی و رضا حیدری، ۶۳ کیلوگرم باقر فرجی، سجاد نجفی و دمیتری آسانو، ۶۹ کیلوگرم مهدی سرباز و محمد سالاروند، ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی و سعید علیدادی، ۸۱ کیلوگرم میثم قشلاقی، حسین دانشور و محمد داودی، ۹۱ کیلوگرم طوفان شریفی و سید محسن موسوی و در وزن ۹۱+ نیز محمد نوری‌پور، مجید جمشیدوند و یک بوکسور ازبک تیم ما را تشکیل می‌دهند.

این مربی لرستانی یادآور شد: مرتضی سپهوند سرمربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد است و رحیم سپهوند، مصطفی زارع و بنده نیز عضو کادرفنی هستیم و خدا را شکر اتحاد خوبی در تیم ما حاکم است.

وی با بیان اینکه قرار است لیگ برتر بوکس هفته اول اسفند ماه در اراک آغاز شود، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به‌طور متمرکز و با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم، مسابقات نیمه‌نهایی و برنده‌ها فینال را برگزار می‌کنند.

مربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد بیان کرد: تیم‌ها می‌توانند در هر مسابقه از سه ملی‌پوش و دو بوکسور خارجی استفاده کنند.

خاکی گفت: از حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس و ایرج سپهوند مدیرعامل این باشگاه برای حمایت از بوکس تشکر می‌کنم و امیدواریم با رسیدن به هدف‌مان که در وهله اول پیشرفت بیشتر این رشته در لرستان و سپس قهرمانی است، جواب این حمایت‌ها را به‌خوبی بدهیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح