کد خبر : 101992
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 21:13

اعزام ۵۳ درصد از محکومین زندان های استان به مرخصی در ایام نوروز

اعزام ۵۳ درصد از محکومین زندان های استان به مرخصی در ایام نوروز

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان های استان کردستان، از اعزام ۵۳ درصد از محکومین زندان‌های کردستان به مرخصی در ایام نوروز امسال خبر داد. مراد فتحی امروز(۶ فروردین) در جمع خبرنگاران، در اجرای بخشنامه مرخصی ریاست قوه قضائیه به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارکه رجبیه و نوروز و با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده هایشان

اعزام ۵۳ درصد از محکومین زندان های استان به مرخصی در ایام نوروز

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان های استان کردستان، از اعزام ۵۳ درصد از محکومین زندان‌های کردستان به مرخصی در ایام نوروز امسال خبر داد.

مراد فتحی امروز(۶ فروردین) در جمع خبرنگاران، در اجرای بخشنامه مرخصی ریاست قوه قضائیه به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارکه رجبیه و نوروز و با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده هایشان و به منظور نیل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی زندانیان و ضرورت حفظ سلامت آنان، به ۵۳ درصد از محکومان مراکز اصلاحی و تربیتی سطح استان که واجد شرایط این بخشنامه بودند مرخصی اعطا شد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با مساعدت های ارزشمند رئیس کل دادگستری استان و با تلاش و کوشش مسئولین زندان ها در جهت شناسایی زندانیان واجد الشرایط و همچنین تعامل و همکاری موثر قضات و مسئولین قضائی در استان، شاهد بهره مندی حداکثری مددجویان از این بخشنامه و حضور آنان در کنار خانواده هایشان در ایام سال نو بودیم.

مدیرکل زندان های کردستان، با بیان اینکه که مرخصی اعطایی به زندانیان تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تاکنون دستورالعملی از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص تمدید و یا عدم تمدید مرخصی زندانیان صادر نشده و چنانچه دستورالعملی در این خصوص صادر شود در اسرع وقت اجرایی می‌شود.

فتحی در ادامه با اشاره به سلامت کامل زندان های کردستان در خصوص ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور خوشبختانه هیچگونه مورد مشکوکی از ابتلا به این ویروس در میان مددجویان زندان های کردستان مشاهد نشده  و این مهم حاکی از جدیت و تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی زندان ها در راستای ایمن سازی مراکز اصلاحی و تربیتی استان است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح