کد خبر : 178705
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 15:00

اعزام بیش از ۳۰۰۰ نفر از ایثارگران به اردوهای راهیان نور

اعزام بیش از ۳۰۰۰ نفر از ایثارگران به اردوهای راهیان نور

‌مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام بیش از ۳۰۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اردوهای دیدار از مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور و یاد عزیزان خبر داد. به گزارش ایسنا، سید مستجاد حسینی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی استان‌های کردستان

اعزام بیش از ۳۰۰۰ نفر از ایثارگران به اردوهای راهیان نور

‌مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام بیش از ۳۰۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اردوهای دیدار از مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور و یاد عزیزان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید مستجاد حسینی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی استان‌های کردستان و کرمانشاه با مناطق جنگی و با رعایت همه‌جانبه شیوه‌نامه‌های بهداشتی حدود ۱۵۰۰ نفر از جامعه معزز شاهد و ایثارگر در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و گروه‌های ایثارگری به اردوهای یک روزه دیدار از مناطق جنگی اعزام شده‌اند.
‌مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور افزود: علاوه بر این بیش از ۳۰۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اردوهای دیدار از مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور و یاد عزیزان اعزام شدند.
وی درباره نحوه برگزاری این اردوها خاطرنشان کرد: سیاست‌ها، برنامه‌ها و خدماتی که توسط اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شود با اهداف ارتقا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با رویکرد نشاط برای جامعه ایثارگری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح