کد خبر : 99964
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 22:40

اطلاع وزیر کشور از آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

اطلاع وزیر کشور از آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رحمانی فضلی وزیر کشور طی تماس تلفنی با اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری از اخرین اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان مطلع شد. به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی وزیر کشور طی تماس تلفنی با اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری از اخرین اقدامات انجام شده

اطلاع وزیر کشور از  آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رحمانی فضلی وزیر کشور طی تماس تلفنی با اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری از اخرین اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان مطلع شد.

به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی وزیر کشور طی تماس تلفنی با اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری از اخرین اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان مطلع شد.

وزیر کشور در این تماس تلفنی با تاکید بر اهمیت بحث پیشگیری در مقابله با شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: نیاز است از کادر درمانی برای اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در بحث مبارزه با این ویروس به صورت ویژه قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: خدمات‌رسانی به مبتلایان به کرونا ویروس و جلوگیری از شیوع آن باید در اولویت قرار بگیرد.
اقبال عباسی در ادامه این تماس تلفنی با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری، گفت: خوشبختانه این استان نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت خوبی در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: کادر درمانی این استان ایثارگرانه به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمت‌رسانی می‌کنند و تلاش می‌شود هیچ‌گونه مشکلی از نظر کمبود تجهیزات و وسایل حفاظتی برای این قشر به وجود نیاید.

وی در پایان تاکید کرد: تمام اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری در آماده‌باش کامل قرار دارند و جلسات کمیته‌های این ستاد به‌طور منظم در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح