کد خبر : 100539
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 1:19

اصناف غیرضروری بناب تعطیل می‌شوند

اصناف غیرضروری بناب تعطیل می‌شوند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب از تعطیلی اصناف غیرضروری در این شهرستان خبر داد. امین رفیعی در نشستی با فعالان بازار و مسئولین اتحادیه‌های صنفی به تعطیلی بازارها و اصناف غیرضروری بناب تا ۱۵ فروردین اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با هماهنگی اتحادیه‌های امور صنفی و اتاق

اصناف غیرضروری بناب تعطیل می‌شوند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب از تعطیلی اصناف غیرضروری در این شهرستان خبر داد.

امین رفیعی در نشستی با فعالان بازار و مسئولین اتحادیه‌های صنفی به تعطیلی بازارها و اصناف غیرضروری بناب تا ۱۵ فروردین اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با هماهنگی اتحادیه‌های امور صنفی و اتاق اصناف بناب مقرر شد اصنافی که در تامین مایحتاج روزمره و ضروری مردم سرکار دارند، با رعایت موارد بهداشتی، تا پایان نوروز به کار خود ادامه دهند و بقیه صنوف بازار نیز تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند.

وی افزود: خواربار فروشان، سوپرمارکت‌ها، نانوایان، قنادی‌ها، قصابی‌ها، میوه و سبزی فروشی‌ها، داروخانه و لوازم بهداشتی‌ها مجاز هستند با رعایت موازین بهداشتی ادامه فعالیت دهند.

وی گفت: تعمیرگاه‌های لوازم خانگی، خودرو و لوازم یدکی‌ها نیز طبق لیست کشیک که اتحادیه مربوطه تنظیم و اطلاع رسانی می‌کند، فعالیت خواهند کرد؛ همچنین فعالیت میادین میوه و تره بار و خشکبار بناب نیز تا ساعت ۱۲ظهر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، رفیعی افزود: در این مدت نظارت لازم بر اجرای دقیق این مصوبه اعمال و از فعالیت غیر مجاز اصناف جلوگیری می‌شود.

وی از مردم شهرستان خواست با رعایت موارد بهداشتی و حضور نیافتن در بیرون از خانه‌ها، یاری‌گر همکاران شبکه بهداشت و کادر درمانی بیمارستان‌ها باشند و کمک کنند تا چرخه تولید و تکثیر ویروس قطع شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح