کد خبر : 168166
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 21:22

اشتباهات داوری و بازیکنان باعث شکست برابر سن ایچ شدند

اشتباهات داوری و بازیکنان باعث شکست برابر سن ایچ شدند

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده بودیم، اما اشتباهات داوری و بازیکنمان باعث شکست برابر سن ایچ ساوه شد. سعید رستمی امروز (دوشنبه- ۴ اسفندماه) پس از شکست تیمش برابر تیم فوتسال سن ایچ ساوه اظهار کرد: این بازی برای ما از اهمیت خاصی برخوردار بود.

اشتباهات داوری و بازیکنان باعث شکست برابر سن ایچ شدند

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده بودیم، اما اشتباهات داوری و بازیکنمان باعث شکست برابر سن ایچ ساوه شد.

سعید رستمی امروز (دوشنبه- ۴ اسفندماه) پس از شکست تیمش برابر تیم فوتسال سن ایچ ساوه اظهار کرد: این بازی برای ما از اهمیت خاصی برخوردار بود. جایگاه ما در جدول ثباتی نداشت و همان طور که می‌توانستیم یک پله صعود کنیم، به یک پله پایین تر هم می‌توانستیم نزول کنیم. با علم اینکه این بازی برابر تیم سن‌ایچ که در شهر خود بازی می‌کند و در بازی رفت هم تیم هماهنگی نشان داد، پا به مسابقه گذاشتیم.

وی ادامه داد: نیمه اول به جز دو اشتباهی که منجر به دریافت گل شد بقیه موارد را بازیکنان رعایت کردند. آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده بودیم، اما متاسفانه نیمه نخست روی موقعیت‌هایی که داشتیم، بازیکنان بی دقت عمل کردند و نیمه نخست را دو بر یک واگذار کردیم.

به گزارش ایسنا، رستمی تصریح کرد: نیمه دوم نیز دو تیم می‌توانستند به گل دست پیدا کنند و شرایط برابری داشتند. در مجموع بازی با اشتباهات داوری و بازیکنمان با نتیجه ۵ بر ۴ به تیم حریف تمام شد. معتقدم اگر اشتباهات تیم حریف نبود، بازی حداقل با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید.

وی درباره تیم داوری و تصمیم آن‌ها در گل چهارم و پنجم تیم حریف عنوان کرد: کارشناسان باید نظر بدهند، اما صحنه‌ها به شکلی بود که داور می‌توانست خطا به سود ما اعلام کند. بازیکن تیم ما نفر آخر بود و نیازی به تمارض نداشت. مهاجم حریف بر روی بازیکنان ما خطا کردند و دو گل به ثمر رساندند. فکر می‌کنم تیم داوری با توجه به فشاری که تیم حریف به آن‌ها وارد کرد کمی با تردید سوت می‌زد.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان درباره بازی هفته آینده تیمش برابر حفاری گفت: بازی برابر حفاری و سن ایچ حکم فینال را برای ما داشت که یکی از آن‌ها را مغلوب شدیم. قطعا هر سه امتیاز دیدار هفته آینده برای ما از اهمیت بالایی داریم و امیدوارم بتوانیم با دست پر از اهواز برگردیم و نماینده شایسته‌ای برای استان اصفهان باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سن ایچ ساوه رفت که در پایان این دیدار سن ایچ ساوه توانست با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی برسد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح