کد خبر : 122855
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:24

اسکان ۵۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان

اسکان ۵۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۵۵ هزار نفر در مدارس این استان اسکان یافتند. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، رضا زینی وند اظهار کرد: در پنجم فروردین ماه هشت هزار مسافر نوروزی در قالب ۲هزار و ۵۹ خانوار در مدارس و اقامت گاههای آموزش و پرورش لرستان پذیرش و

اسکان 55 هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۵۵ هزار نفر در مدارس این استان اسکان یافتند.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، رضا زینی وند اظهار کرد: در پنجم فروردین ماه هشت هزار مسافر نوروزی در قالب ۲هزار و ۵۹ خانوار در مدارس و اقامت گاههای آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان شدند.
وی اضافه کرد: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش لرستان تا پنجم فروردین تعداد ۵۵هزار مسافر در قالب ۱۵هزار و۲۶۱ خانوار در مدارس، خانه های معلم و اردوگاههای دانش آموزی استان پذیرش و اسکان داده شدند.
زینی وند ادامه داد: ۲ هزار و ۱۰۰ کلاس درس واقع در ۲۱۰ مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده که از این تعداد ۵۰ کلاس ویژه، ۷۵۰ کلاس درجه ‘الف’ و مابقی نوع ‘ ب ‘ هستند.
وی با بیان اینکه نوروز ۹۷ مسافران در ۲ هزار کلاس درس اسکان داده شدند، اظهار داشت: در این مدت ظرفیت اسکان روزانه ۱۰ هزار نفر بود که برای نوروز سال جاری به ۱۱ هزار نفر افزایش یافت.
 مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: همچنین ۱۲۰ سوئیت در خرم آباد، الیگودرز، دورود و بروجرد آماده شده و اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند خرم آباد نیز با ۲۵ سوئیت آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.
زینی وند اضافه کرد: همچنین مجتمع خوابگاهی خیام در خرم آباد متروکه بود که با بهسازی آن امکان اسکان ۴۰۰ نفر فراهم شد.
وی تعداد عوامل اجرایی ستاد خدمات نوروزی آموزش و پرورش استان را ۵۰۰ نفر برشمرد و ادامه داد: تعداد بسیاری کلاس ها از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه جاری رزرو شده اند.
این مسئول افزود: سفارش اتاق خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها از طریق سایت و یا به صورت تلفنی انجام می شود و اولویت اسکان در مدارس و اماکن آموزش و پرورش با فرهنگیان است. بیش از ۳۰ مدرسه پشتیبان جهت اسکان اضطراری مهمانان و مسافران نوروزی آماده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح