کد خبر : 122631
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:09

اسکان بیش از ۱۰۰۰ مسافر در مدارس استان زنجان

اسکان بیش از ۱۰۰۰ مسافر در مدارس استان زنجان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون شاهد اسکان ۱۰۷۳ مسافر در مراز اسکان استان زنجان هستیم.   فضایل خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: در پنجم فروردین ماه ۴۷۸ خانواده در مراکز اسکان این اداره‌کل اسکان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون شاهد اسکان ۱۰۷۳ مسافر در مراز اسکان استان زنجان هستیم.

 

فضایل خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: در پنجم فروردین ماه ۴۷۸ خانواده در مراکز اسکان این اداره‌کل اسکان یافتند و از ابتدای تعطیلات تا پنجم فروردین نیز ۲۹۷۴ خانواده در مدارس و مراکز مشخص شده، اسکان داده شده‌اند.

 

این مسئول ادامه داد: تعداد افراد اسکان یافته در پنجم فروردین ۱۵۸۵ نفر و ۲۵۳۶ نفر ـ روز بودند و اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفندماه در استان زنجان آغاز شده است که در کل شاهد اسکان ۱۰۷۳ نفر و ۱۷ هزار و ۳۱۵ نفر-روز هستیم.

 

وی با بیان اینکه سعی ما رضایت کامل مسافران است، افزود: افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در استان زنجان از جمله اهدافی است که توسط مسئولان استانی دنبال می‌شود.

 

خاتمی با اشاره به اینکه کلاس‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند، تصریح کرد: ۴۳۹ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان زنجان پیش‌بینی شده و در هر منطقه پایگاهی برای اسکان مسافران داریم و ۵۰ آموزشگاه در سطح استان پیش‌بینی شده است.

 

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بازیدها از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نیز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافران با خاطره خوب استان ما را ترک کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح