کد خبر : 190656
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 18:09

استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد

استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد و در ضریب امنیتی در بخش های مختلف تاثیرگذار است. سردار”عبدالرضا ناظری” امشب ۱۹ بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در کرمان اظهار کرد: استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و

استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد و در ضریب امنیتی در بخش های مختلف تاثیرگذار است.

سردار”عبدالرضا ناظری” امشب ۱۹ بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در کرمان اظهار کرد: استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد و در ضریب امنیتی در بخش های مختلف تاثیرگذار است.

وی افزود: حوادث رانندگی، تردد اشرار و قاچاقچیان انسان، قاچاق سوخت و … در استان کرمان وجود دارد و نیاز است از ظرفیت های کشوری برای تقویت نیروی انتظامی در استان کمک بگیریم.

ناظری تصریح کرد: اگر امکانات و ظرفیتی که به عنوان محمل قانونی مجمع خیران امنیت ساز در نظر گرفته شده، جلب شود، کرمان می تواند یک خط مقدم و سنگر بسیار خوبی برای کشور باشد ضمن اینکه خودمان از تبعات سوء مسائل مختلف در استان جلوگیری می کنیم، فضای اقتصادی در استان بهتر و جوانان را نجات می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۴ رده پلیس تخصصی داریم، بیان کرد: چند رده پلیس راهور در استان کرمان ساختمان ندارند و ۳۶ کلانتری و پاسگاه های ما در شهرستان ها ساختمان ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باید با توجه به عقب ماندگی ها، کمک شود و درخواست داریم مجمع خیران امنیت ساز در استان هرچه سریع تر راه اندازی شود. ضمن اینکه ظرفیت معادن استان زیاد است و پیشنهاد بود درصدی از این محل برای زیرساخت های امنیتی استان هزینه شود.

وی افزود: بخش زیادی از کویر را در استان کرمان داریم و برای تامین امنیت کویر، هزینه های زیادی باید صورت بگیرد.

ناظری تصریح کرد: در شهرستان انار کمک های خوبی برای ساخت ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان، تامین خودرو و … صورت گرفته است.

وی بیان کرد: انسان های کریم و خیّر زیادی در استان کرمان داریم که باید ساماندهی و زیرساخت های خوبی برای امنیت استان تامین شود.

به گزارش ایسنا، “حمید شمس الدینی” مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در سال ۱۳۹۵ در شورای امنیت ملی مصوب شده و از سال ۹۶ در استان ها کلید خورده که تاکنون در استان کرمان شش جلسه برگزار و ۱۸ مصوبه داشته ایم.

وی افزود: این طرح شامل همه موارد مشارکت از جمله تهییج مردم در اطلاعات، کمک های مردمی و … می شود و قرار شد در مشارکت خیران، واقفان و بنگاه های اقتصادی را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح