کد خبر : 116103
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 14:55

ارسال ۱۴۴ ایده توسط مبتکران بسیجی خراسان شمالی به جشنواره جهادگران علم و فناوری

ارسال ۱۴۴ ایده توسط مبتکران بسیجی خراسان شمالی به جشنواره جهادگران علم و فناوری

ایسنا/خراسان شمالی مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جواد الائمه(ع) از حمایت ایده‌های برتر نخبگان و مبتکران بسیجی استان در جشنواره سراسری جهادگران علم و فناوری خبر داد. هادی محمدزاده، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تقویت روحیه خود باوری و تزریق انرژی به جوانان بسیجی و معرفی الگوهای جامعه از اهداف

ارسال ۱۴۴ ایده توسط مبتکران بسیجی خراسان شمالی به جشنواره جهادگران علم و فناوری

ایسنا/خراسان شمالی مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جواد الائمه(ع) از حمایت ایده‌های برتر نخبگان و مبتکران بسیجی استان در جشنواره سراسری جهادگران علم و فناوری خبر داد.

هادی محمدزاده، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تقویت روحیه خود باوری و تزریق انرژی به جوانان بسیجی و معرفی الگوهای جامعه از اهداف جشنواره جهادگران علم و فناوری است، بیان کرد: در این جشنواره ایده پردازان در دو بخش فردی و گروهی ایده‌های خود را ارسال کرده‌اند.

محمدزاده در خصوص حمایت از ایده‌های برتر نخبگان بسیجی اظهار کرد: ضمن تقدیر و تجلیل از این نفرات  کمک هزینه وام بلاعوض و تسهیلات، کمک به تجاری سازی ایده‌ها، ۶ ماه کسری خدمت برای دانشجویان و… به منظور حمایت از ایده‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری جشنواره را در مقیاس ملی و همزمان با سراسر کشور دانست و افزود: ۱۴۴ طرح و ایده برای شرکت در جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۴۰ طرح در بخش گروهی و ۱۰۴ طرح در بخش فردی است.

مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جواد الائمه (ع) با بیان اینکه امسال کیفیت آثار و طرح‌ها ارسال شده مناسب است تصریح کرد: در این جشنواره از ۱۲ نفر از بسیجیان تجلیل می‌شود و سه نفر فرصت ارائه دوباره طرح خود را خواهند داشت.

محمد زاده با اشاره به برنامه‌های دیگر این جشنواره اظهار کرد: در حاشیه این جشنواره از دو طرح بسیجیان نوآور که سال‌های گذشته در این جشنواره شرکت کرده بودند رونمایی می‌شود.

وی افزود: رونمایی از کتاب و سامانه‌ای در حوزه کشاورزی در حاشیه این جشنواره انجام می‌شود.

مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جواد الائمه(ع) استان در خصوص طرح‌های ارسالی به جشنواره بیان کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های برق و الکتریک، فناوری و اطلاعات، مکانیک، عمران، معماری، هنر، شیمی، پزشکی  و طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و …است.

محمدزاده در پایان بسیج را نه تنها برای نیروهای بسیجی بلکه برای تمام کسانی که دغدغه رشد و پیشرفت جامعه را داشته باشند، دانست.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح