کد خبر : 144680
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 10:07

ارائه خدمات اسکان و تغذیه به ۱۰ هزار نفر از سیل زدگان خوزستانی

ارائه خدمات اسکان و تغذیه به ۱۰ هزار نفر از سیل زدگان خوزستانی

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: سپاه و بسیج برای اسکان اضطراری بیش از ۱۵۰ هزار نفر در خوزستان آمادگی دارد و ارائه خدمات اسکان و تغذیه به ۱۰ هزار نفر از سیل زدگان خوزستانی تا کنون صورت گرفته است. به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی، ضمن ابراز همدردی با هم وطنان

ارائه خدمات اسکان و تغذیه به ۱۰ هزار نفر از سیل زدگان خوزستانی

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: سپاه و بسیج برای اسکان اضطراری بیش از ۱۵۰ هزار نفر در خوزستان آمادگی دارد و ارائه خدمات اسکان و تغذیه به ۱۰ هزار نفر از سیل زدگان خوزستانی تا کنون صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی، ضمن ابراز همدردی با هم وطنان آسیب دیده از سیلاب‌های اخیر در کشور بیان کرد: با همه وجود و تمام ظرفیت‌ها و امکانات در کنار مردم خواهیم ماند و تا پایان برطرف شدن مشکلات مردم مقاوم و بصیرمان، از پا نخواهیم نشست.

وی با اشاره به اقدامات سابقه دار دشمنان ایران اسلامی به خصوص آمریکا در تحریم و تهدید مردم و افراد و نهادهای انقلابی از جمله سپاه و بسیج، گفت: آحاد جامعه به پاسداران و بسیجیان خدوم عشق می‌ورزند و این جز ارزشمندترین افتخارات ماست و انگیزه و اراده خدمتگزارن مردم را دوچندان خواهد کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به اطلاعیه‌های قبلی، تأکید کرد: سپاه و بسیج برای اسکان اضطراری بیش از ۱۵۰ هزار نفر در خوزستان آمادگی دارد و ارائه خدمات اسکان و تغذیه به ۱۰ هزار نفر از سیل زدگان خوزستانی تا کنون صورت گرفته است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح