کد خبر : 101087
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 15:24

ادای دین طراحان به زاینده‌رود

ادای دین طراحان به زاینده‌رود

ایسنا/اصفهان «نصف شد، نصف جهان از خشکی» نام کارگاهی است که با حضور طراحان اصفهانی، روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه، با موضوع طراحی پوستر برای «زاینده‌رود» برگزار می‌شود. خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان، طراحان گرافیک انقلاب اسلامی آیه، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، دست به دست هم

ادای دین طراحان به زاینده‌رود

ایسنا/اصفهان «نصف شد، نصف جهان از خشکی» نام کارگاهی است که با حضور طراحان اصفهانی، روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه، با موضوع طراحی پوستر برای «زاینده‌رود» برگزار می‌شود.

خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان، طراحان گرافیک انقلاب اسلامی آیه، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، دست به دست هم داده‌اند تا کارگاه «نصف شد، نصف جهان از خشکی» را برگزار کنند.

این کارگاه، به منظور پرداختن به شرایط حاد زاینده‌رود و مسئلۀ فرونشست در اصفهان و با توجه به رسالت هنرمندان در آگاهی بخشی به مسئولان برنامه ریزی شده است.

هنرمندانی که قصد دارند با طراحی، دین خود را به زاینده رود ادا کنند، برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند با شماره تلفن درج شده در پوستر ارتباط برقرار کرده و روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ آبان ماه در خانه هنرمندان اصفهان واقع در پارک ایثارگران حضور پیدا کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح