کد خبر : 97033
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 23:40

ادامه وقوع شرجی در خوزستان تا پایان هفته

ادامه وقوع شرجی در خوزستان تا پایان هفته

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع شرجی تا اواخر هفته جاری خبر داد. محمد سبزه زاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جریانات جنوبی و مرطوب در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی تا اواسط روز پنجشنبه تداوم خواهد داشت. وی افزود: در این ایام با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری و انباشت

ادامه وقوع شرجی در خوزستان تا پایان هفته

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع شرجی تا اواخر هفته جاری خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جریانات جنوبی و مرطوب در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی تا اواسط روز پنجشنبه تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در این ایام با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری و انباشت رطوبت رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق،  تندباد لحظه ای و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شرقی، جنوب شرقی و ارتفاعات و تندبادهای لحظه ای همراه با برخاستن گرد و خاک موقت در اغلب نقاط استان به ویژه در قسمت‌های غربی، جنوبی و مرکزی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به میزان بارش ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه های باران سنجی های اطراف ایذه، بیان کرد: در این مدت در مال آقا ۱۷ میلیمتر و در امامزاده عبدالله ۲ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته شوش با ۴۸.۹ و  دهدز با ۲۴.۹ سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۴.۲ تا ۴۵.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح