کد خبر : 87632
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 2:02

ادامه درگیری‌های شبانه در جنوب نابلس

ادامه درگیری‌های شبانه در جنوب نابلس

درگیری‌های شبانه میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهرک “بیتا” و اطراف جبل صبیح، جایی که شهرک نشینان کانون شهرکی “آویتار” را در جنوب نابلس ایجاد کرده‌اند، همچنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا، به نقل از عربی۲۱، منابع محلی گفتند، درگیری‌ها نیمه شب گذشته در ورودی شهرک بیتا و همزمان با درگیری دیگر در اطراف جبل

ادامه درگیری‌های شبانه در جنوب نابلس

درگیری‌های شبانه میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهرک “بیتا” و اطراف جبل صبیح، جایی که شهرک نشینان کانون شهرکی “آویتار” را در جنوب نابلس ایجاد کرده‌اند، همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از عربی۲۱، منابع محلی گفتند، درگیری‌ها نیمه شب گذشته در ورودی شهرک بیتا و همزمان با درگیری دیگر در اطراف جبل صبیح رخ داد و سربازان اشغالگر از گلوله‌های پلاستیکی و نارنجک علیه تظاهرکنندگان در نزدیکی این کانون شهرک سازی استفاده کردند.

جوانان و اهالی بیتا برای مقابله با تلاش شهرک نشینان جهت کنترل بر اراضی جبل صبیح و ایجاد کانون شهرک سازی جدید همچنان به درگیری شبانه ادامه می‌دهند.

از حدود دو ماه و نیم پیش شهرک بیتا صحنه درگیری‌ها میان نیروهای اشغالگر و جوانان فلسطینی است. این درگیری‌ها برای بیرون کردن شهرک نشینان از این منطقه در ساعات شب تشدید می‌شود.

تاکنون در جریان این درگیری‌ها چهار جوان فلسطینی کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.

در همین راستا، نیروهای اشغالگر یک خانواده را داخل محله وادی قدوم در سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی وادار کردند، منزل خود را تخریب کنند.

در شهر الخلیل هم شب گذشته یک کودک فلسطینی ۱۰ ساله در جریان حمله به شهرک نشینان زخمی شد و نیروهای اشغالگر یک جوان را در این شهر بازداشت کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح