کد خبر : 181115
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 17:55

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اختصاص یافت. “سید تقی علوی” افزود: با پیگیری ها نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اختصاص یافت.

“سید تقی علوی” افزود: با پیگیری ها نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: این اعتبار شامل ۱۸ چمن مصنوعی در بخش ورزش روستای و همچین تجهیز و تکمیل چند پروژه ورزشی دیگر در این شهرستان ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این مبلغ از محل اعتبارات وزارت نفت است و کمک شایانی به توسعه ورزش در چهار شهرستان می کند.
علوی تاکید کرد: این اعتبار تخصص داده شده و بزودی پیمانکاران پروژه ها مشخص و عملیات احداث و ساخت شروع می شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، وی در پایان از پیگیری “حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد” نماینده مردم کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده تقدیر و تشکر کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح