کد خبر : 81102
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 22:29

اخبار منتشر شده در خصوص جلوگیری از واگذاری اراضی بوشهر تکذیب شد

اخبار منتشر شده در خصوص جلوگیری از واگذاری اراضی بوشهر تکذیب شد

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جلوگیری از تصرف ۸۹۰ هکتار اراضی در سطح این استان را کذب دانست. سعید زرین فر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص خبر اخیر دیوان محاسبات استان اظهار کرد: من در جریان کامل گزارش به ویژه موارد غیر مرتبط با حوزه

اخبار منتشر شده در خصوص جلوگیری از واگذاری اراضی بوشهر تکذیب شد

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جلوگیری از تصرف ۸۹۰ هکتار اراضی در سطح این استان را کذب دانست.

سعید زرین فر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص خبر اخیر دیوان محاسبات استان اظهار کرد: من در جریان کامل گزارش به ویژه موارد غیر مرتبط با حوزه اقتصادی نیستم. ولی تا آن‌جایی که می‌دانم، دیوان محاسبات استان هیچ دخالتی در مباحث اراضی میگو که احتمالا منظور شیف غربی بوده ، نداشته و یا اگر هم ورودی کرده به هیچ وجه اثرگذار نبوده است.

وی ادامه داد: بهتر است بگویم اساساً تصمیم جدی‌ای برای واگذاری نبوده است که دیوان خواسته باشد جلوی آن را بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در خصوص زمین قطری بیان کرد: دیوان محاسبات به غیر از بحث ضرورت پرداخت مطالبات دولت که مورد موافقت همه از جمله سرمایه گذار بوده، هیچ موضوع دیگری نداشته است و موافقت خود را اعلام کرده بود.

زرین‌فر افزود: متاسفانه دستگاه نظارتی دیگری جلوی آن را گرفته که موضوع  شرکت ایرانی ثبت شده از سوی سرمایه گذار قطری در حال پیگیری است که ادعای انجام شده باعث تعجب است.

وی خاطرنشان کرد: دوستان در پایان دولت به اشکال مختلف می‌خواهند زحمات مجموعه دولت را زیر سئوال ببرند. شاید هم بیشتر قصدشان این است که گزارشی داده باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر یادآور شد: در هر صورت هرگونه ادعایی در خصوص زمین‌های شیلات تکذیب می‌شود. باقی موارد گزارش را نیز بنده در جریان نیستم و مدیران مربوطه باید پاسخ دهند یا بهتر است بگویم این آخرکاری به جای خسته نباشید شنیدن، از خودشان دفاع کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح