کد خبر : 208735
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 18:13

اجرای ۱۷۹ پروژه عمرانی در مناطق محروم قزوین

اجرای ۱۷۹ پروژه عمرانی در مناطق محروم قزوین

به گزارش ایلنا، سردار رستمعلی رفیعی گفت: ۱۴۶ روستا و ۵ مجتمع آبرسانی در حال اجرا است و ۱۲۰ روستا در قرارگاه امام حسن مجتبی به این طرح‌ها اضافه شده است. فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در ادامه خدمت رسانی به محرومان و محرومیت‌زدایی ۷۰۰ کیلومتر جاده خاکی و بیش از ۸۰۰

اجرای 179 پروژه عمرانی در مناطق محروم قزوین

به گزارش ایلنا، سردار رستمعلی رفیعی گفت: ۱۴۶ روستا و ۵ مجتمع آبرسانی در حال اجرا است و ۱۲۰ روستا در قرارگاه امام حسن مجتبی به این طرح‌ها اضافه شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در ادامه خدمت رسانی به محرومان و محرومیت‌زدایی ۷۰۰ کیلومتر جاده خاکی و بیش از ۸۰۰ کیلومتر جاده و روکش آسفالت توسط بسیج سازندگی با تعهدی که به مردم عزیز دارد اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای خدمت به مردم عزیز جلسات متعدد با قرارگاه امام‌حسن مجتبی(ع) و مجلس شورای اسلامی و ارتباط گیری پی‌درپی با وزرا جهت نهضت آبرسانی به صورت جهاد شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت.

 

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح