کد خبر : 6591
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 0:40

اجرای پروژه‌های بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی در تاریخ نهاوند بی‌سابقه بوده است

اجرای پروژه‌های بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی در تاریخ نهاوند بی‌سابقه بوده است

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی بعد از چند سال راکد ماندن، در تاریخ نهاوند بی‌سابقه بوده است.  مراد ناصری چهارشنبه ۲۰مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح‌های عمران شهری مانند بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی که به اجرا درآمدند همه از مصوبات سال‌های گذشته بود که به علت مشکلات

اجرای پروژه‌های بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی در تاریخ نهاوند بی‌سابقه بوده است

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی بعد از چند سال راکد ماندن، در تاریخ نهاوند بی‌سابقه بوده است.

 مراد ناصری چهارشنبه ۲۰مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح‌های عمران شهری مانند بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی که به اجرا درآمدند همه از مصوبات سال‌های گذشته بود که به علت مشکلات بیش از ۱۵ سال راکد مانده بودند و ما با یاری خدا و با هدف خدمت به مردم شهرستان آن‌ها را به انجام رسانده و در این راه سختی‌های زیادی کشیدیم.
وی اضافه کرد: در حوزه عمران شهری همه ظرفیت‌ها در کنار شهرداری و مجموعه شورا قرار گرفت تا ما توانستیم طرح‌هایی را که در تاریخ نهاوند کم‌سابقه بوده‌اند را اجرا کنیم.
ناصری یادآور شد: البته اجرای پروژه بام نهاوند نتیجه تلاش‌های جمعی و به ویژه شهرداری نهاوند و حمایت خبرنگاران بود که امیدواریم در آینده توسعه آن تداوم پیدا کند.
وی با بیان اینکه متأسفانه حوادث طبیعی و کرونا طی سه سال گذشته خدمت بیشتر به مردم را تحت شعاع خود قرار دادند، تصریح کرد: ما بخش عظیمی از توان و فرصتمان را برای عبور از بحران کرونا و سیل صرف کردیم اما علی‌رغم این مشکلات بیشترین خدمات صورت گرفته به مردم طی این مدت انجام گرفته است.
فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سعی شده از ظرفیت‌های موجود شهرستان مانند بخش گردشگری به نحواحسن استفاده شود، تصریح کرد: ما در حوزه گردشگری بخشی از ظرفیت‌های شهرستان را فعال کرده‌ایم و البته هنوز در این حوزه ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی این حوزه باشیم.
ناصری یادآور شد: توفیقات شهرستان نتیجه و حاصل کار جمعی بوده است و خبرنگاران نیز با قلم خود بستر کار را برای فعالیت مسئولین فراهم کردند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در راستای تولید و نشر خبرهای سازنده و تأمین منافع عمومی گام بردارند، اظهار کرد: در این زمینه خوشبختانه خبرنگاران شهرستان با حمایت از برنامه‌های مسئولین گام مهمی در موفقیت برنامه‌ها داشته‌اند.
فرماندار نهاوند در پایان با تأکید بر لزوم همراهی خبرنگاران با مسئولین شهرستان، گفت: با توجه به جایگاه خبرنگاران در هدایت افکار عمومی و فرهنگ‌سازی در جامعه لازم است در حوزه تولید و مصرف برای ایجاد شهری پایدار و ایجاد فرهنگ شهروندی تلاش کنند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح