کد خبر : 79341
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 1:42

اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها در همدان

اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها در همدان

ایسنا/همدان جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان در رابطه با اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها در همدان، گفت: از روز گذشته طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های همدان شروع شده و تا پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت. سرهنگ رضا زارعی افزود: امنیت مردم و خانواده‌ها برای پلیس بسیار مهم هست و با توجه به درخواست شهروندان این طرح در

اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها در همدان

ایسنا/همدان جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان در رابطه با اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها در همدان، گفت: از روز گذشته طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های همدان شروع شده و تا پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: امنیت مردم و خانواده‌ها برای پلیس بسیار مهم هست و با توجه به درخواست شهروندان این طرح در تمامی نقاط استان انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد معدود افرادی بخواهند در اینگونه مکان‌ها برای مردم  مزاحمت و یا نا امنی ایجاد کنند.

زارعی ضمن تشکر از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس اعلام کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هر گونه موارد مشکوک و یا اخلال در نظم عمومی را به‌صورت شبانه‌روزی به پلیس اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح